Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého portálu pro jízdu Prahou na kole. Je to snadné, díky Darujme.cz to máte za minutku. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře - uzamčeny

  1. No vida, že to jde! Myslím si, že na výsledcích kromě zmíněného má taky podíl dobrá politika PID. Zavedení přepravy kola v metru bezplatně v každém vagónu i ve vlacích ČD zahrnutých v PID a další vychytávky. Možná to to bude v nějakých podrobných výsledcích vidět, až se to bude pořádně pitvat.

  2. Díky moc, dost dobrý.
    Na A2 v Podolí může menší nárůst plynout z většího využívání vozovky místo stezky (tedy jízda mimo sčítač) – příčinou zvýšený dozor policií v tunelu a v sezoně stále obvyklejší ucpávání chodníku v tunelu (tedy nejen 16.6.2011 ;o).

  3. Média, média, média. Chce to jízdu na kole po Praze víc medializovat. Někde jsem viděl magistrátní bilboardy typu „Praha kulturní“ atd. Pryč s nima. Místo nich tam dát holku na kole a sloga „jezděte do práce na kole, je to sexy“.

  4. Díky za analýzu. Statistikám sice nevěřím (je to jen způsob jak sežvýkat k rychlému rozhodnutí surová data, způsob jaký používá třeba mozek k rychlému zpracování obrovského množství dat pro rozhodnutí, ovšem strašně záleží na metodě – rozdílné pohledy dvou lidí na tutéž situaci, na táž vstupní data, jsou toho důkazem ;)), ale uznávám, že jako argument do diskuze může mít každé konkrétní číslo cenu zlata. ;)

    btw: že „2,3 % je hodně“ – to IMHO nezní dobře, možná odborníkům, ale to hodně lidí nepochopí ;), argumentoval bych spíše těmi 51% anebo určitě se najdou čítače s nárůsty o „stovky procent“ – to by mi znělo líp. Do diskuze… v Praze ;)

  5. To se čte dobře. A věřím tomu, bez ohledu na čísla je to znát i v terénu. Jen tak dál.

  6. Chtěl bych přidat osobní zdůvodnění. Řekl bych, že jezdit po Praze na kole, začíná být „in“. Něco podobného jsem zažil před cca 8 lety s běháním.

    Když někdo tenkrát běhal, tak to bylo čistě ze sportovního důvodu. Nebylo to pro to, že to patří do „životního stylu ve městě“. Lidi co běhali maratony se znali, protože se potkávali na těch 10 maratonech co se za celý rok běželi v republice. Bylo jedno diskusní forum, pár bloggerů, a to všem stačilo. Pak jsme na diskuzích došli k závěru, že nás je opravdu více a přestáváme být určitá „komunita“. Vzniklo http://www.behej.com jako konkurence neaktuálnímu a mrtvému webu http://www.behy.cz, pro další přicházející zájemce o tento sport.

    Stejné je to i dnes s cyklistikou. Začal jsem jezdit do práce na jaře roku 2010. prahounakole.cz byl tehdy opravdu komunitní web, dnes pomalu přestává být. Jezdit do práce na kole, bylo nepochopitelné pro kolegy. Dnes tuto aktivitu firma podporuje a umožňuje mnohem více. Přibili další sprchy, kolárna,..

    Za dalších pár let bude Cyklojízda na kole (elektrokole) ještě větší masová záležitost v Praze. Tak jako je to dnes PIM.

    Mějte se. Vše je o čase a o vývoji myšlení.

    P.S. Podle výše uvedeného si občas myslím, že jsme stále opice:)

  7. nárůst v Dubči je mi záhadou :)

    Přičítal bych to rekreační cyklistice směr ven z Prahy :) spíš než skutečné městské dopravě.

    Hlavně v léte ráno často vidím po silnici od Dubče (mezi Hájkem a Netlukama) poměrně často mazat cyklisty směr ven z Prahy……

  8. RxH :vídávám dokonce člověka, který do práce běhá na kolečkových lyžích po Rokytce a Rohaňáku:) zatím to zaplaťbůh není in, ale docela mě to děsí, na holích jsou nějaké ultra hroty co se zapíchnou do asfaltu a až se začnou na cyklostezkách “ lyžaři“ množit tak to bude pro cyklisty už asi ámen když jede takový sportovec soupaž tak to je jak když člověk předjíždí falangu…

  9. 8. nic proti sportům všeho druhu, ale moje vize budoucnosti je spíš městské cestování na výrobcích, co v Praze prodávají pokud vím jen Citibikes a Velorama (Ladia) ;)

    (a to jsem ještě loni touhle dobou jiné kolo než sportovní – závodní neznal ;) ono to přijde, ne hned ale přijde ;))

Další z rubriky

Přání do nového roku 2

28. 12. - redakce - Inspirace
Redakce Prahou na kole přeje všem svým čtenářům i ostatním obyvatelům Prahy co nejvydařenější nový..více

Slunovratová cyklojízda do Bajkazylu: Jaká byla? 3

21. 12. - Michal Dub - Inspirace
Je půl patý ráno, zvoní budík, venku je tma a přibližně  -5 stupňů. Nezní to..více

High Line v New Yorku, Low Line v Helsinkách 1

Hlavní vlakové nádraží ve finských Helsinkách spojovala s nákladním přístavem v západní části města železniční..více

Aplikace pro vás a váš bicykl :)

08. 12. - Michal Dub - Inspirace
Dá se říct, že život bez aplikací na telefonu lze zvládnout, jelikož již samotná jízda..více

Guerillové cyklostezky 1

Po dvou po sobě jdoucích tragických kolizích cyklistů s automobilem, kdy viník ujel od nehody, se..více

Visuté cyklostezky 3

Po celém světě v posledních letech vidíme, jak je kolo opět bráno jako plnohodnotný dopravní prostředek..více
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Zvolte pražskou cyklostavbu roku 2016!

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého portálu pro jízdu Prahou na kole. Je to snadné, díky Darujme.cz to máte za minutku.
nebo
Daruj
webdesign by 2046
↑ nahoru