Kampaň iniciativy Auto*mat „Do práce na kole“ právě startuje, pod záštitou primátora hlavního města Bohuslava Svobody. Kampaň si bere příklad z obdobných akcí v Rakousku nebo Maďarsku, kde se jí ročně zúčastní přes deset tisíc lidí. Oslovte své kolegy, sestavte dvou- až pětičlenný tým a v květnu můžete soutěžit o hodnotné ceny.
Další informace v tiskové zprávě sdružení. Registrace běží na webu dopracenakole.net.
josuk 13. 4. 2012, 14:13
Proč je v tom, jinak slušném klipu, ta příšerná helma?? Tohle může působit, že si vzal kravatu, oblek a červenou helmu s větracími průduchy (= sportovní)...a může jet max. na psychiatrii.. (kvůli rozdvojení mysli) nebo to snad má být nějaké české specifikum už natrvalo..?? :-D
újezďák 13. 4. 2012, 15:28
Josuk nó, třeba proto že značná část lidí má přilbu jen jednu ?
Nebo ty máš sportovní a stylovou ?
Kupříkladu já mám jen jednu, když jedu na silničku tak z ní někdy nezapomenu sundat štítěk, což je "ostuda žiletkáře " a zas si někdy nadávám, že jsem si ho zapoměl nandat, když mě prší na brejle......
újezďák 13. 4. 2012, 15:29
josuk ale blahopřeju pátek 13 tého příspěvek 13:13 ..... :)
újezďák 13. 4. 2012, 15:29
akorát to datum nějak nesedí :))))))
Petr Dlouhý 13. 4. 2012, 16:17
Klip je to zdařilý, líbí se mi. Nechápu, co je na ,,sportovní" helmě špatného - hlava prostě větrat potřebuje, jinak se pod tím bude potit i při pohodové jízdě. Nebo má josuk jiné zkušenosti? A já taky mám jen tu jednu.
Petr Dlouhý 13. 4. 2012, 16:44
To je fakt, taky bych radeji volil jiny ubor...
josuk 13. 4. 2012, 17:28
Dobre, tak helma je pekna, ale to sako je malo vetraci. (mne se hlava nepoti jako prvni). btw ujezdak je dalkovy cyklista :-)
Jiří 13. 4. 2012, 22:21
to datum je fakt divný.... je pátek 13. dubna.... :-)
Vratislav Filler 13. 4. 2012, 22:32
Na ten chaos s datem mrknem.
újezďák 14. 4. 2012, 20:30
chaos s datem, velká cyklová revoluce tedy nebude 19tého ale 11tého dle datumu zde na webu...
Josuk : Praha je velká a mě na nějakém tom kilometru nezáleží :)
Dnes jsem na silničce najel za Prahou o dva kilometry míň než v pátek po Praze.... trapné...
josuk 16. 4. 2012, 07:47
Újezďák: rozumím! Nic nenamítám. Nejsem žádný sportovec ale po většinu týdne jsem se vzdal sportovní cykloaktivity, výměnou za výrazně vyšší efektivitu městské cyklistiky… Jedu max. 8km do práce, občas metrem, a pak objíždím instituce v rajonu cca smíchov, karlák, vinohrady, staromák… No a v civilu, příp. v saku, se to všecko vyřizuje mnohem líp, než třeba s tou sportovní helmou.. to snad jen na dovysvětlení… ;-) Helmu buď nepoužívám nebo vezmu černou uzavřenou, ta je výborná hlavně proti dešti...
újezďák 16. 4. 2012, 08:36
no já mám na přilbu starou cykločepičku, po navléknutí je z toho trošku dostihový model, a jede se i v dešti, ale dneska ani náhodou, pěkně pěšky na vlak přes les, vlak, metro a autobus...
Petr 25. 4. 2012, 18:33
Zlo cestování do práce na kole je to, že ne každá kancelář disponuje sprchou a rozumným prostorem pro převlečení a uskladnění kola. O cestě do práce přemýšlím, ale vzhledem k převýšení, nutnosti slušného oblečení a zejména nutnosti použití sprchy je to z říše snů. Bez sprchy si to může dovolit prase nebo ten, kdo dělá někde manuálně na stavbě/skladu...
klima 25. 4. 2012, 21:34
Jo sprcha v práci je super a zdá se být bohužel i nutnou podmínkou, ale tuhle jsem jen tak tak dohnal dámu na Libertě kompletně v kostýmu a lodičkách, říkal jsme si jak to dělá, jeli jsme sic po rovině ale metelila to nejmíň 25. Já když dojedu tak ze mne stříká pot na všechny strany :o))
Václav Řehák 26. 4. 2012, 00:11
Petr: Sprcha je nutná jen při některých cestách, většinou s převýšením. Já jsem třeba před časem jel na školení trasu Vršovice - Smíchov, pohodovým tempem po rovině a nezpotil jsem se vůbec. Za důkaz považuju to, že kolegyně, která seděla těsně vedle mě celé 2 hodiny se na konci školení divila, že jsem tam kolmo. A na cestě zpátky, než došli s dalším kolegou do garáží OC Smíchov pro auto a dojeli v zácpě do Vršovic, já už jsem tam dávno seděl.
Čili pro mě je kolo nejrychlejší a nejpraktičtější způsob dopravy. Když jsem dřív dělal na kopci na Chodově, bral jsem to jako trénink, jezdil naopak sportovním tempem a využíval sprchy v práci. To, že někomu kolo na cestu do práce nevyhovuje přece neznamená, že jinému vyhovovat nemůže.