Pražský deník píše o lávce kolem Vyšehradské skály

„Dávám přednost lávce na úrovni chodníku, která by se držela materiálu, který je použit na železničním mostě,“ řekl Pražskému deníku náměstek primátorky Petr Dolínek (ČSSD).

Více zde.

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého portálu pro jízdu Prahou na kole. Je to snadné, díky Darujme.cz to máte za minutku. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře

  1. pokud by se lávka stavěla, bude (spolu s nutnou sanací skály, jak se při realizaci určitě ukáže…;-)) stát cca miliardu. Na jednu stranu chápu, že se blíží volby, a slibem jak známo neurazíš, taky chápu, že případná „Dolínkova vyhlídka“ má šanci se zapsat do historie (když skále historická je ;-)), ale z pohledu cyklodopravy by bylo mnohem lepší vyřešit nájezdy, výjezdy na stezku atp. Zejména směrem do centra je už od Podolské vodárny situace v provozu tristní, vysoko vystupující koleje na křižovatce Podolská a pak zúžené místo u zastávky tramvaje, bumlíky a nutná jízda v dveřní zóně před porodnicí. Cyklista jedoucí vlevo na stezce zase po průjezdu tunelem se ocitá na chodníku, kde nemá co dělat https://goo.gl/maps/vPfYX5BhQQE2 , ale nemá šanci důstojně se zařadit do provozu, tak si na chodník rychle zvyká a objevuje (prakticky z donucení) buď na náplavce nebo na úzké zastávce Výtoň… :-O
    Z mého pohledu je lávka zbytečná, mnohem přínosnější by byla rozumná úprava okolí.

  2. josuk: Z druhé strany je ten chodník legál. Ten tunel nebude fungovat v provozu pro slabší cyklisty nikdy, i když spousta věcí by šla (třeba díra ve svodidlech umožňující vrátit se z kolejí hned za tunelem, integrační opatření, apo.). Lávka či náplavka je výhledově smysluplná. Jestli se ukáže, že by to stálo giga, tak se dá za 3/4 giga postavit náplavka kolem celé skály. Na metr délky to vyjde podobně jako tramvajová trať.

    Samozřejmě je otázka, zda za stejné peníze raději nepostavit různě po Praze patnáct lávek přes potoky či silnice. :-)

  3. Asi pro všechny nejlepší v poměru co nejvyšší cena / průměrný výkon / ukojení památkáři :D by bylo prorazit ještě jeden tunel hlouběji ve skále … kam by se svedla buĎ auto doprava a tramvaj ze směru Podolí , nebo jen takový tunýlek pro kola :) s přejezdem před porodnicí …. nebo specilní tunýlek jen pro chodce s tím, že by tam celou dobu stál strážník a pokutoval chodce, tím by se ukojenost orgánů státní / městské správy a přidružených firem naplnila mírou nejvyšší ……

    Nejednoduší by asi byla jednokolejizace trati a o ušetřený prostor rozšířit chodník.

    Mimochodem kam vedou ty zamřížované dveře ? https://mapy.cz/s/1xYBy

    nešlo by nějakou chodbičku vrtnou tamtudy ? :) pro chodce

    Mimochodem mě docela pobavilo, že i tunel měl kvůli “ narušení vzhledu Prahy “ ve své době hodně namále a málem nebyl….

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*


FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Ukradli vám v Praze jízdní kolo nebo koloběžku?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého portálu pro jízdu Prahou na kole. Je to snadné, díky Darujme.cz to máte za minutku.
nebo
Daruj
webdesign by 2046
↑ nahoru