Pomůžeme při hledání trasy

map_120.jpgNabízíme jedinečnou nabídku všem, kdo hledají hezkou a příjemnou trasu pro svoje pravidelné cesty: Na žádost vám pro Vás nejvhodnější trasu navrhneme.

Co je zapotřebí

Jednoduše napíšete mail s popisem trasy, a pošlete na adresu redakce@prahounakole.cz. Měli byste specifikovat odkud a kam chcete jezdit (s přesností na blok), jaké máte zkušenosti s jízdou v provozu, jakou trasu byste si pokud možno představovali a nakolik vám vadí věci jako jsou kopce, dlažba, chodníky nebo silný provoz.

Co bude dál

Autor trasy se s vámi během několika dní emailem spojí a ujasní si podrobnosti. Posléze vám zašle návrh trasy.

Co můžete čekat?

V mailu dostanete popis doporučené trasy (ulice a čísla doporučených tras v naší mapě, případně stručný popis nejproblematičtějších míst). Jako mapku dostanete odkazy na tisk jednotlivých mapek, ze kterých si trasu můžete poskládat, nebo přímo mapové výřezy — podle toho, kolik budeme mít času. Vyřešíme s vámi případné nejasnosti.

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře - uzamčeny

  1. Všiml jsem si až teď, že jsem tam omylem napsal 30.3. Prosím, platnost nabídky měla být do 30.4. Takže kvůli kiksu prodlužuji do neděle 4.5.

    Vratislav Filler

  2. Všem, kteří si napsali o trasu přeju, ať se jim dobře jezdí!

    Jako autora mapy mě potěšilo, že musím o mapě přemýšlet z „uživatelského“ hlediska, přidal jsem pár spojek, které jsem dřív považoval za zbytečné :-)

    Pro ty, kteří se rozhodovali a nestihli, slibuji, že nabídku za nějaký čas zase zopakujeme.

    Vratislav Filler

  3. Ahoj, potrebuju do podzima vymyslet jak prekonat Prumyslovou. Budem se stehovat a budu jezdit z Hostavic do Michle. Tak jesi je nekdo znalej, uvitam radu. Vetsi silnice mi obcas nevadi (Vrsovicka), ale Prumyslova se mi moc nelibi. Nespecha to:)

  4. Nejspíš od Ústřední (ze Štěrbohol) a za Průmyslovou bych se asi napojila na V Olšinách a pak už vim.

  5. Dobry den,

    bylo by mozne zjistit nejvhodnejsi trasu z Rep (zastavka tram Hlusickova) na Smichovske nadrazi? Nejak se v tom zatim nedokazu orientovat. Chtela bych do prace zacit jezdit na kole. Kolik km to tak muze byt?

    Dekuji

  6. To Alieska:

    pokusím se nad tím zamyslet. Vzduchem je to nějakých 7 km, to by bylo OK, ale je tam Plzeňská a to je pro kola peklo. Na trase zpátky počítejte s několika pořádnými stoupáky, ráno do centra to ale bude spíš po rovině a z kopce.

    Na první pohled to vypadá, že se dá vyšplhat někudy kolem dvora Háje nad trať, pak ulicemi K Hájům, na světlech přes Bucharovu, potom po cestě pod Vidoulí, prokličkovat Jinonice (zkusím navrhnout), Peroutkovou a Na Farkáně spadnout k Radlické, tam po chodníku a zadními uličkami na lávku nad Smíchovským nádražím.

    Napište mi, jestli je to tak OK, kdyžtak bych udělal podrobnější popis.

  7. Ahoj!

    Rada bych jezdila do prace na kole (prave mestske kolo), ale trasy, ktere jsem zkusila nezvladnu kazde rano. Potrebuji se dostat z Proseku (ul. Na Vyhlidce/Litomericka) v okoli I.P. Pavlova (ul. Koubkova/Belehradska). Zkusila jsem to pres Rohansky Ostrov, pak Karlin a Zizkovsky tunel, ale kopce na Zizkove mne zabily :). Muzete mi poradit kudy bych tak mohla jezdit? Doky moc!!

  8. 2Aga: Ahoj, a co pokračovat z toho Rohanského ostrova dál podle vltavy po cyklotrase A2 (značená), po Dvořákově nábřeží až k Rudolfinu. Od Rudolfina projet na Staroměstské náměstí, ke Stavovskému divadlu (zvonek je fajn) a nahoru Václavským náměstím. Ten poslední kousek buď po chodníku podle magistrály nebo projet za Muzeum a tam se nějak proplést. Ten poslední malý kousek je složitý: Ječná se nedá pořádně přejít a nahoře zbytek jsou jednosměrky v protisměru.

    https://prahounakole.cz/mapa/?x=prehledka=&size=2&x=9&y=7&zoom=2&layout=3

    To je jen nápad. Je to delší, ale zas bych řekl, že hezčí, víc se to vyhýbá autům a to stoupání od řeky na I.P. Pavlova je tam jen jednou a hodně rozložené. Podrobněji Ti poradí Vráťa Filler, ale to bude asi tak za týden, až se vrátí z dovolené.

  9. Diky, zkusim, delka mi nevadi, to mam rada – jezdit mestem a zazit kus zivota ulic. S pozdravem!

  10. Diskusi sleduji, akorát nemám čas reagovat ;-) Hynkova trasa je OK. Možná by se dalo jet z Florence ul. Na Florenci, pak je obtížný kousíček kolem Masaryčky (ale jen 200m), Hybernskou a na Václavák Opletalovou a Washingtonovou (k tomu přechodu pod Muzeem). No a dál podle Hynka.
    Vopačném směru jezdím (drsně) z Oplealovy přes Bulhar a Husitskou, pak Prvního Pluku do Křižíkovy. Jsou tam dvě nepříjemná odbočení doleva, napoprvé jsem nevěděl, kam se zařadit, ale teď už to tam švihám rutinně. Jak je to tam samá světla, tak jsou auta pomalá a spíš stojí, než ohrožují :-)

  11. Možná jsem blázen, ale přemýšlím jestli by kolo nevyřešilo můj problém. Mám tříletého synka po transplantaci jater, což obnáší jednou za čtrnáct dní jet na kontrolu do FN Motol (dětská část). Z Troji (ulice K Haltýři) je to občas docela problém, dnes ráno jsem tuto trasu jel autem doslova dvě hodiny. Jelikož jsem sám zvyklý jezdit na kole a kopce jsou sice peklo, avšak si na ně troufám, potřebuji poradit. Hledám trasu, kde bych se alespoň trochu mohl vyhnout velkému provozu, když by byla volena trasa do kopce trochu mírnější, nezlobil bych se. Kluk také něco váží ( 11 kg). MHD moc používat nemůžeme, kvůli infekcím, takže kolo by bylo ideální. Pokud si myslíte, že tento můj nápad je bláznivost, napište. Nebudu se zlobit. :-)

  12. Alieska: Celkem tu cestu znám. Navrhuju dvě možné trasy – jestli chceš náčrtek v mapě, napiš mi na mail a já ti to pošlu. První trasa vede z Řep do Stodůlek (chodník), kolem rybníků na Lužinách, na Malou Ohradu (varianta: rovnou ke Galerii Butovice), přes Novou Ves do Prokopského údolí a přes Hlubočepy na Smíchov.
    Druhá: Stejně do stodůlek, ale podél dálnice (severně od ní) ke křižovatce nad Motolem (u golfového hřiště), tam po asfaltce parkem Cibulka na Vidouli, přes Jinonice dolů do Radlic k bazénu a starou zástavbou dolů na Křížovou ulici a přes lávku k nádraží.
    Obě trasy budou kolem 12 km. Osobně bych volil raději první – je klidná, pohodová, v obou směrech tě čeká pouze jedno výraznější stoupání, ani jedno vražedné. Navíc – pokud jde o časné ráno nebo pozdní večer, bude Prokopské údolí asi bezpečnější, než Cibulka – chodí tam víc lidí :-)

  13. Petr: Nerad bych tu hrál všeználka, ale jednotlivé části na trase Troja – Motol už jsem všechny taky jel, jen nevím, jestli jsem schopen popsat nejlepší konkrétní varianty jako názvy ulic a tak.

    Jel bych to takhle: Troja – lávka do Stromovky – vyjet na Letnou (první výraznější stoupání) – letenská pláň – Hradčany (kolem Belvederu, chodník za tramvajovým pruhem) – Pohořelec (tady to bude pořád mírně, ale snesitelně stoupat, jel bych po chodníku) – Břevnov (mírný provoz, jsou tam třicítky) – před klášterem uhnout doleva a vystoupat uličkami k Ladronce (druhé výrazné stoupání, ale krátké) – přes park Landronka ne na Vypich, ale jakoby „rovně“ ve směru tak, abys vyjel na rohu plechové ohrady na začátku jednosměrky „Nad Motolskou nemocnicí“ – touto ulicí až k odbočce doleva („Šafránecká“, prudký sjezd dolů) a vyjedeš přímo u horní branky do areálu FN Motol. V areálu je to padák dolů, ale to asi znáš :-)
    Hodně mě překvapilo, že když jsem si to změřil na mapě, vyšlo mi zhruba 11 km – to jsem si tedy myslel, že to bude mnohem dál. Ale konkrétní čas cesty a varianty si budeš muset projet, to nevím…

    K tvému nápadu – mně se to líbí, já bych to určitě zkusil. Když nic jiného, byla by to občas změna, kterou určitě uvítá i syn… Držím palce!

  14. Petr: Teď mě napadá – vůbec nevím, jak se teď jezdí přes letenskou pláň, jak je to tam rozkopaný… Možná potom varianta přes Bubeneč – Dejvice – Prašný most… Nebo Vyjet ze Stromovky u hospody Na Slamníku a nahoru na Hradčanskou… Tak nějak.

  15. Ondra: Díky, nejdřív vyzkouším bez kluka, pak se uvidí. Určitě moc děkuju.

  16. Petr et.al: Letenská pláň je kromě oblasti Špejcharu průjezdná normálně (tj. když pojedete přes Letenské náměstí a pak parkem, tak není problém).
    Strmé stoupání na Ladronku se dá velmi snadno „rozpustit“ v mírněji stoupající ulici Šlikově a Hošťálkově (viz https://prahounakole.cz/mapa_klobouk/index.php?prehledka=0&size=3&x=11&y=14&zoom=3&layout=1 )

    Konečně mám ještě alternativu pro Letnou, a sice přes Dejvice. Na mapce https://prahounakole.cz/mapa_klobouk/index.php?x=prehledka=0&size=3&x=7&y=4&zoom=2&layout=1
    je značená jako C6, její jediný problematický úsek je hodně strmé stoupání ke Střešovické vozovně, jinak je to OK.
    Hodně zdaru!

  17. Ondra a Vratislav: Díky oběma, vyzkoušíme a uvidíme. Petr

  18. Ahoj, pořídil jsem nové kolo a hodlám ušetřit nějakou tu korunu na MHD legitce. Do práce budu jezdit z Karlína (Vítkova) na Anděl (Bozděchova). Zatím jsem zkusil cestu po nábřeží(náplavce) k Rudolfinu, pak přes most a doleva na Kampu. Kromě těch pár kostek je to docela v pohodě. Přesto, nemáte někdo jiný nápad na vyzkoušení ? Díky

  19. pessiin:
    Myslím, že tohle je zdaleka nejlepší trasa. Přes Staré Město to může být kratší, ale časově to určitě vyjde hůř. Jedině, když bys měl jednání v centru.
    (po Sokolovské na Nám.Rep, pak prokličkovat na Ovocný trh, Rytířskou, Skořepkou a Spálenou do Myslíkové a dál po chodníku po nábřeží na Jiráskův most a na Smíchov – mapa https://prahounakole.cz/mapa_klobouk/index.php?prehledka=0&size=3&x=17.0&y=13.140&zoom=3&layout=1 ), tam je to značené jako (2)

  20. Jak se nám jezdí po Praze | Prahou Na Kole

  21. Jak do města I: Proč na kole? | Prahou Na Kole

  22. Jak do města II: Na ulici | Prahou Na Kole

  23. Potřebuji vyhledat cestu jak se v Praze dostanu do Prahy 4- ul. POd višňovkou 254
    Jela jsem už jednou ale nepamatuji si to.
    Přes Nuselský most a asi 12 nebo 3 odbočka v pravo a pak stále dolů až k ul Pod Višňovkou 25 Praha č – Prosím potřebuji najít tu mapu. Děkuji – spěchá

  24. ahoj, prave jsme se prestehovali z krce na letnou a jsem trochu zmatena, kudy do vrsovic. neporadil by nekdo trasu? alespon po kterem brehu je lepsi jet. chci se hlavne vyhnout autum a kopcum ;-)
    myslim, ze ac je to delsi, je to lepsi podel vltavy a pak botice. trasu z vytone zvladam, ale predtim se nejak motam mezi auty – poradte!
    dikes
    aja

  25. to aja: Hmm, to není špás… Pravý břeh je úplně zabitý, musíte po levém.
    Asi sjet z Letné za úřad vlády, po levém břehu přes Kampu, potom Zborovskou až ke Komenského, odbočit vlevo, přes přechod na levý chodník Jiráskova mostu. Po něm přejet Vltavu, znovu doleva, k Mánesu, otočit se na náplavku a vyjet z ní na Výtoni…
    Při zpáteční cestě bych považoval za použitelný i most Legií, od Mánesa po chodníku (pozor, MNOHO chodců), u Divadla na most na silnici (kolona tam tímhle směrem nestává), a pak sjet zase na Kampu.
    Ale je to všechno trochu náročnější (a nebude jinak, dokud P1 nezmění svůj přístup k cyklistice, který lze shrnout do zásady: „Ani o jedno parkovací místo míň“ :-/ ).

  26. Ahoj,

    premejšlím, že bych po Praze začala jezdit na kole:). Jezdím v podstatě jen trasy Masaryčka-Anděl, Anděl-Hradčanská.
    Myslíte, že se to dá zvládnout? Po silnicích nechci jezdit, to radši chodníky:). Pokud jsem se dobře vyznala v tý mapě, je mezi Andělem a Dejvicema cyklostezka, že jo?

    Díky moc, kolům zdar!

  27. To Barunka: Je to mrzuté, ale ne těchhle trasách se autům úplně nevyhneš :-(

    Anděl – Hradčanská:
    Začít Štefánikovou (podél tramvaje), přes nám. Kinských skrz Újezd a zahnout do Říční, z ní pak na Kampu. Taky se asi dá jet po nábřežním chodníku, ale musíš k němu nějak dokličkovat (s vyhnutím se hlavní na Jiráskův most).
    Přes Kampu a Malou Stranu je to fajn (jen trochu kočičí hlavy, ale buď park nebo vedlejší uličky). Křižovatka u Hradčanské jde po přechodu, parkem na nábřeží za Strakovkou. No a pak brutální stoupák na Letnou. NA HRadčanskou pak skrz sady, přejet Badeniho ulici a po chodníku podél ní. Teď je tam zmatek, neznám poslední stav, ale chodníky by snad měly být průchozí.

    Anděl – Masaryčka… Po chodnících se dostaneš na chodník Jiráskova mostu (asi na jižní, křižovatka u Tančícího domu je pak lehčí). Za Vltavou vlevo po nábřeží – pozor na chodce! Dojet až skoro k Národnímu, na přechodu před ním odbočit do Ostrovní, dva bloky, pak vlevo do Voršilské, pak vpravo, po Národní k Tesku zkus chodník, ale dá se, pak už lépe po silnici. Na Jungmanově náměstí projedeš na pěší zónu a po ní přes Můstek až k Prašné bráně. Tam buď po chodníku nebo kus slepou ulicí, na náměstí Republiky zabočíš doleva a ulicí K Celnici dojedeš na Masarykovo nádraží.
    V opačném směru musíš kličkovat jinými jednosměrkami v okolí Divadla. Zkusil bych to po levém chodníku Národní, odbočit do průjezdu, který pokračuje slepou uličkou za metrem Národní, tam po chodníku (asi za vestibulem), na začátek Ostrovní, jeden blok, doleva, Opatovickou a Křemencovou do Myslíkovy a po ní (nebo po jejím chodníku) k Mánesu, kde se napojíš na chodník a dojedeš k Jiráskovu mostu.

    Všechno je to hodně kličkování jednosměrkami a po chodnících, kde je často hodně chodců. Ale lepší to asi nebude. Napiš na odbor dopravy Prahy 1, že chceš cyklostezku skrz centrum, oni jsou dost zabednění, ale čím víc lidí jim bude psát, tím líp.
    (Takhle jsem před pěti lety psal na Prahu 8 kvůli parku U Českých loděnic: Něco ve stylu „Je mi jedno, že je skrz ten park zákaz, já tam budu stejně jezdit, tak se nedivte, když tam na mě narazíte, klidně vám dám předem jméno a adresu.“ A dneska je tam páteřní trasa. :-) )

  28. Bezva, díky moc za podrobný info.
    Na Prahu 1 napíšu:).

  29. Baro, tech aut se nemusis zas moc bat, ono to nakonec v mnoha misech neni ani neprijemne. Kdyz treba po te Narodni od divadla k Tescu pojedes normalne po silnici, stejne tam vetsinu te vzdalenosti neni ulice dost siroka na predjizdeni a auta beztak jedou pomalu, takze proste jed prostredkem a zjistis, ze mas pred sebou spoustu volneho prostoru, kterym se muzes naprosto bezstarostne pohybovat (casto mas paradoxne mnohem vice prostoru a volnosti, nez kdyz jdes pesky po chodniku) Mimo magory pripadne auto za Tebou troubit nebude, a magoru je nastesti malo :) Koukni kdyztak i na nas serial Jak na to.

  30. Diky Vratovi a Romanovi za trasy, neska poprvy sem dojela z novyho domu do prace:) Oranzova mi pride rychla. Prostredi Plynarenska-Tiskarska-Sazecska-Prumyslova je teda tristni, ale de o zvyk. Pocitala sem s hodinou a jela sem 50 minut (zadnej sprint), takze se mi to zda gut.

  31. Neznáme Prahu, chceme jet na jaře svatojakubskou cestu,poradte:hl. nádraží, kostel sv. Jakuba, klášter
    na Zbraslavi.dekujeme vlasta

  32. Ahoj všem,

    jsem novopočeným majitelem skládačky Dahon Speed D7 a chtěl bych zkusit dojíždět denně do práce a zpět.
    Ze strachu už nejezdím po silnici, takže jen po cyklostezkách nebo po chodníku.

    Vyjiždět budu z Kamýku od Obi (Policejní akademie) a jedu na roh Žitné a Štěpánské.

    Zvolil jsem si cestu zadem přes sídliště Novodvorská, kde vede přes sídliště cyklostezka, dále dolů lesíkem pod Konstruktivu kde je autům zákaz vjezdu, mezi vilkama k hlavní, přejet silnici a podjet jižní spojku až na páteřní trasu A22, která mě dovede až na A2 a tou až k Myslbeku, odtamtud Myslíkovou na Karlák a Řeznickou až do Štěpánský.

    Zpátky bych chtěl dole na nábřeží nasedat se složeným kolem do busů (196, 198 apod.) co mě vyvezou až k Novodvorská Plaza a vyhnu se tak šlápání velkého kopce.

    Trasa mi přijde lepší než přes údolí nahoru na Antala Staška a přes sídliště až na Pujmanové, dále okolo Kavčí hor a okolo Paláce kulturz přes Nuselský most na Karlov a z kopce dolů.

    Děkuji za jakékoliv komentáře

  33. to mech1: Nejsem teda znalec Prahy 12, ale zkusím pár tipů: Kodrcat se nahoru a dolů přes auty přecpanou Pankráckou pláň je vážně zbytečné, to je lepší si dva kiláky zajet po podolské A2.
    Nahoru ke Kamýku se možná dá vyjet bez toho strmého stoupání k Novodvorské a to tak, že dojedeš po pobřežní A2 až k ulici V Náklích, podjedeš trať a přejedeš Modřanskou a budeš pomaloučku stoupat ulicí V Mokřinách, buďto až k ulici Nad Zátiším, nebo, je tam možná nějaká šikovná pěšina na vystrkání o kus dřív. Ale nevím, tou ulicí V Mokřinách jsem nejel, jen mi podle mapy přijde OK. Může to fungovat i směrem dolů.
    V centru můžeš zkusit sjet z náplavky už před Palackého mostem, překřížit Palackého náměstí a vystoupat podél tramvaje na Karlák – přes ten podle chuti, nejspíš parkem, a pak tři bloky po chodníku Žitné. Zpátky taky tak, ta dlažba na Myslíkové nedělá dvacetipalcovým kolům dobře ;-)
    S autobusama by neměl být problém, Dahony jsou v zásadě v mezích na zavazadlo. Když je blátivo, chtělo by to vozit nějakej pytel, do kterého se kolo schová – pak už nemůže říct nikdo nic.

  34. Jen bych se rád zeptal, dokážete někdo velmi shruba odhadnout, jak dlouho mi to tak bude trvat?
    Je mi sice něco málo přes 30, ale od té doby co máme děti sem kolu nic nedal :-C A když jezdím, tak stejně velmi pohodově, ono na skládačce to na rychlost moc není :-D

    Naivně si myslím, že zatímco mi to pěšky-metro-autobus-pěšky trvá asi 45min tak na kole se vejdu do 1:30min.

    Zmiňovanou cestu přes Hodkovičky mám na kole projetou poměrně velmi slušně a musím přiznat, že mi nepřijde bezpečná. Silnice je sice velmi málo frekventovaná, ale jsou tam keře a stromy blízko ní tak není ďábelsky rozjetému autu (a ty tam samo sou, páč tam nikdo nejezdí) kam uhnout :-C

    Tady v té diskusi rozebíráma jak se do toho kopce dostat busem
    https://prahounakole.cz/2008/11/05/multimodalita-v-praze/comment-page-1/#comment-596
    a moc růžově to nevypadá, ale mám ještě pár alternativ jak se po chodníku do toho kopce dostat. V nejhorším nasednu na tramvaj, kterou se vyvezu na konečnou na Libuš a horem přes síldliště Libuš a Jasnou velmi pohodově až k Obi …

    Co se dlažby týče, to bude možná též problém hned za vyšehradem. Já sem tam nikdy nejel, ale dle pár fotek z netu je na té cyklostezce dlažba a to pro mě může být dost konečná …

  35. 1:30 je velmi pesimistický odhad! ;-) Vzdálenost tam (do centra) jsem odhadl na 11 km, to je při pohodových 15 km/h v s přehledem pod hodinu, nahoru o něco víc (tipnul bych si ale, že maximálně hodinu deset). Sám jezdím 11 km na „velkém“ kole z Opatova na Václavák nějakých 35 minut, zpátky 40-45 minut. Nezávodím, ale ani se neflákám).
    Těch Hodkoviček je škoda, byla by to příjemná ulice… :-/
    Od Mánesa po Vyšehrad je dlažba s dvojicí hladkých „cyklopásů“, po kterých to jede přímo lahůdkově. Takže no problem.
    Přeju hodně zdaru!

  36. Moc děkuju za povzbuzení :-) Čekám srabácky až bude lepší počasí a víc světla :-(

    Chtěl jsem se zeptat, jestli nemáte strach jezdit když je tma. Nemyslím kvůli autům, ale přeci jen z práce si člověk táhne sebou hodně elektroniky, někdy i notebook a cyklostezky jsou v tomhle ročním období a ješte za tmy dost opuštěné …

    Z Opatova? A můžu se zeptat na cestu? Já totitž na Lhotce končím s dítětem ve školce, ale nativně bydlím mimo Prahu na Opatov jezdím příměstským busem a je to taky nejbližší stanice metra.

  37. No, z Opatova (tedy ze sídliště) jezdím s auty Türkovou až ke starému Spořilovu, ten projedu uličkami, u vchodu do kačerovského depa podjedu Jižní spojku, jedu přes Brumlovku (ale uličkami) až k Budějovické ulici, pak ulicí Na Pankráci dolů, po Nuseláku (levý chodník), Ke Karlovu a Štěpánskou na Václavák. Zpátky jedu Mezibranskou a Sokolskou kus za I.P. s auty, pak hupnu na chodník, přes Nuselák a po stejné trase zpět. Je to snesitelné, našel jsem si drobné triky, jak uspět a nedostat se do nebezpečí (třeba při odbočování vlevo). Kdo si netroufá, může ty problémové úseky (hlavně Türkovu, Na Pankráci a Mezibranskou) objet po chodnících.
    Zajímavé trasy najdeš na naší mapě: https://prahounakole.cz/mapa_klobouk .
    Ze Lhotky na Opatov bych to viděl nejlepší přes Kunratice a (asi Chodov) – je to menší kopec. Teď byla zprovozněná spojka pod dálnicí z Šeberova na Kateřinky, to může taky pomoct.

  38. Ahoj,

    tak je to smutný, ale teprve dnes jsem zkusil cestu z Modřan od Policejní akademie, přes Novodvorskou a lesem dolu pod Konstruktivu, kde na mě vykoukla A2, po který sjem dojel až k Mánesu a po chodníku až do práce …

    Tudle trasu používám, když vezu dceru do školky a nechávám auto v Modřanech.

    A2 mě překvapila nejen svým povrchem, byť často přerušeným, sflikovaným, ale i přenádherným prostředím a rychlostí, kterou umožňuje.
    Tolik cyklistů po ránu jsem eště neviděl :-D

Další z rubriky

Jak objet zavřenou lávku na Chodově? 6

Od 1. 7. 2019 do konce prázdnin je uzavřena lávka přes D1 na trase A22..více

Deštivým jarem na kole 9

Letošní jaro přineslo pravidelné přeháňky a bouřky. Jak se s nečekanou vodou seshora i zespoda..více

První kilometry snáze s příručkou městského cyklisty 5

Teploty se již definitivně přehouply přes nulu, sdílená kola opět lemují zábradlí, cyklohashtagy na sociálních..více

Takto na kole ne! 59

Zlepšování vztahů v dopravním provozu se na Prahou na kole věnujeme dlouhodobě. Připravili jsme a..více

I vy můžete být poslem světla! 17

Ne, titulek článku není reklamou podezřelé náboženské sekty. Jedná se jen o upozornění na krátící..více

Jak objet zákazy na pěších zónách 7

Praha 1 se i přes více než roční odpor části veřejnosti, spolků i magistrátu rozhodla..více

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Daruj
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Využíváte v Praze sdílení kol (bikesharing)?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

webdesign by 2046
↑ nahoru