Auto*Mat spustil velkou jarní soutěž Do práce na kole

Dánský velvyslanec veze na svém kole Christiania velvyslance Rakouska Z tiskové zprávy Auto*Matu: Ekonomové Tomáš Sedláček a Jan Bureš debatují o ekonomické krizi, po chvíli zatočí z hlavní silnice a vjedou do sídla banky. Nejedou ovšem autem, ale na kole. Tak vypadá jeden z videoklipů, kterými chce iniciativa Auto*Mat nalákat Pražany ke každodennímu používání bicyklu. Kampaň „Do práce na kole“ podporuje vedle ekonomů ministr dopravy, dánský velvyslanec, šéftrenér hokejového svazu Slavomír Lener a další osobnosti. Své cyklotýmy už připravují divadla, banky i mobilní operátoři.

Webové stránky soutěže www.dopracenakole.net
Plné znění tiskové zprávy Auto*Matu

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře - uzamčeny

  1. Jízdní kolo nesmí být chápáno jako sportovní nářadí, ale jako boty. Když prší, bere si normální člověk boty do deště, páštěnku atd. U kola to není jiné. Uvážíme-li, že asi každý devátý občan země žije v Praze, může se čekat výraznější změna, až větší část Pražanů pochopí smysl jízdního kola. Až přestanou nakládat Pražáci kola na auta a odjíždět do hor, ale začnou jezdit po Praze. Jak v Česku, tak i v cizině jsou regiony, kde se jezdí víc a jinde méně. Bohužel na rozvoj cyklodopravy má negativní vliv mentalita národa, například nesnášenlivost jedněch vůči druhým. Jsem přesvědčen, i podle cyklistů cizinců, že cyklisté jsou méne nenášenliví, víc pohodoví a proto lepší zárukou pro budoucnost.
    Dítě jezdí na kole do školky od 4 let. Přesto, že bydlíme v Budějovicích, je manželka jediná, která jezdí do firmy na kole. Já jsem fanda cykloturistiky ve velkých městech. Veškerý problém tématu tkví v pochopení nebo nepochopení. Proto musím bohužel připustit, že průměrné IQ cyklistické části populace je vyšší, tudíž nad průměrem, přesto že počet cyklistické populace je hodně pod průměrem. Lze z toho odvodit, že nedpoloviční část populace nikdy výzanam kola nepochopí. Žít aktivně, zdravě, např. i jezdit na kole nejen o dovolené ale běžně je příznačné pro chytřejší část populace. Nechci použít výraz „vzdělanější“. Děkuji, že jste si můj příspěvek přečetli. Kolu zdar!

Další z rubriky

Řešení podnětů Cyklisté sobě s Prahou 2 7

V březnu 2019 jsme se za Auto*Mat sešli s radním pro dopravu Prahy 2 Janem..více

Setkání Cyklisté sobě na Praze 11 7

V neděli 19. května proběhlo na Praze 11 neformální setkání zájemců o řešení cyklistické dopravy..více

Záhady signalizace u Mánesa 25

V listopadu loňského roku jsme stručně informovali o úpravě tlačítka na výjezdu z Novoměstské náplavky..více

Cyklisté sobě se probouzejí z volebního spánku 8

Stránky Cyklisté sobě fungují od roku 2013 jako shromáždiště námětů na zlepšení podmínek pro jízdu..více

Připomínky k územnímu plánu v oblasti cyklodopravy 1

Návrh nového územního plánu, takzvaného Metropolitního, prochází první fází připomínkování. Do čtvrtka 26. 7. je..více

Letní podněty Cyklisté sobě s reakcí 2

Od srpna do září jsem poslal na magistrát a městské části další várku podnětů Cyklisté..více

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Daruj
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Využíváte v Praze sdílení kol (bikesharing)?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

  • vlákno: Ochranné cyklopruhy na Mariánských hradbách

    V rámci pouhé opravy povrchu se podle fotek dosáhlo slušného výsledku. Ideální řešení je ale opravdu obousměrná cyklostezka, místa je…

  • újezďák: Skončeme závodění s auty

    Nevím jestli jsem rozuměl, ale rozhodně si nemyslím, že lidé " závodící na cyklostezkách" mají nastartované ze silnice od aut…

  • VencaM: Skončeme závodění s auty

    Zdravím vás z jiného světa. Popadl jsem svoji skládačku a vyrazil na advent do Vídně. S auty v provozu jsem…

webdesign by 2046
↑ nahoru