Cyklopruhy na Hořejším nábřeží

Jako každý rok, největší aktivita v oblasti malování cyklopruhů nastává, když je konečně jasné, kolik peněz je ještě potřeba do konce roku utratit. Tentokrát se docela velké věci dějí na levém břehu Vltavy: Praha 5 dává na frak všem ostatním a ukazuje, že když se městská část nestaví na zadní, věci fungují.

Video, které natočil Vašek Řehák, ukazuje nový cyklopruh na Hořejším nábřeží. Další cyklopruh ve stejném směru vznikl na Janáčkově nábřeží. Tyhle nové pruhy by nicméně neměly být náhradou budoucí stezky A1 po náplavkách a břehu. Že se na Praze 5 právě teď rozhoduje o výstavbě, která může cyklostezku po břehu Vltavy od konce náplavky na jih navěky znemožnit, je ale asi jiná pohádka…

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého portálu pro jízdu Prahou na kole. Je to snadné, díky Darujme.cz to máte za minutku. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Další ze série: realizace

Komentáře - uzamčeny

  1. Kdepak, to je pokračování téže pohádky jinými prostředky – „A k čemu by chtěli cyklostezku po břehu? Co jim nestačí ten cyklopruh, co je s ní paralelní? Stavbě nic nebrání, nazdar.“

  2. Prima, další cyklopruh který není v trase mé cesty do práce ;)

  3. Nevíte jak to bude vypadat? Budou 2 užší pruhy + cyklopruh nebo se redukuje na 1+1? Jel jsem mimo špičku, když se tam běžně jezdí 70 a auta v pravém pruhu jezdí částečně přes cyklopruh.

    Co mezera mezi Palackého a Jirásk. mosty? Co v protisměru? Od mostu legií je cyklopruh opačně vedle po Zborovské. Bude i na Svornosti?

    ps: osobně jsem raději za cyklopruh dnes, než cyklostezku za 5 let :)

  4. Martin: Ona ještě není středová čára, počítám, že až ji namalujou (posunou doleva), že se to chování trochu srovná. Co vznikne dalšího a jak do bude vypadat, nevím ani jako člen KCD, město je v takovém chaosu, že to neví nikdo kromě těch, kdo to malují.

Další z rubriky

Loňské nehody cyklistů v Praze: nejméně těžkých zranění, ale i úmrtí po sedmi letech 23

Pražská policie zveřejnila přehled nehod za rok 2017. Jak se v posledních letech vyvíjela nehodovost..více

Muzeum: koncepční studie 7

Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR) představil koncepční studii okolí Národního muzea. Koncepční..více

Návrh omezení vjezdu cyklistů do centrálních pěších zón zveřejněn 32

Odbor dopravy Prahy 1 zveřejnil 28. prosince 2017 návrh na opatření obecné povahy (OOP) stanovující..více

Rekonstrukce Zenklovy začala 2

Od 3. ledna 2018 vypuká dlouho očekávaná rekonstrukce Zenklovy ulice v Praze 8. Opravován bude..více

Kauza pěších zón jde do finále 28

Omezení vjezdu cyklistů do centrálních pěších zón, o kterém jsme vás prvně informovali na jaře,..více

Soutěž na lávku přes Štvanici zná svého vítěze 7

Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR) vyhlásil vítěze architektonické soutěže na stavbu pěší..více
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Využijete pro dopravu přes Libeňský most Rekola?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

  • Jiří Kadlec: Zápisky z únorové cyklokomise

    Zaujaly mě 2 trasy: A14 a A16. A14 podél Plzeňské: velmi potřebná trasa, ale kudy přesně v údolí povede?…

  • Nightrider: Zákon zachování setrvačnosti

    Hezký článek, taky nemám zbytečné brždění rád. Nejvíc nadávám na obzvláště vtipné semafory, které jednomu směru hodí červenou jenom proto,…

  • újezďák: Zápisky z únorové cyklokomise

    Vlákno díky tak vida, to jsem s s těmi 30,000 celkem nebyl mimo :) Vsadím se ale ,…

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého portálu pro jízdu Prahou na kole. Je to snadné, díky Darujme.cz to máte za minutku.
nebo
Daruj
webdesign by 2046
↑ nahoru