Rozjeďte se do práce na kole

Kampaň iniciativy Auto*mat „Do práce na kole“ právě startuje, pod záštitou primátora hlavního města Bohuslava Svobody. Kampaň si bere příklad z obdobných akcí v Rakousku nebo Maďarsku, kde se jí ročně zúčastní přes deset tisíc lidí. Oslovte své kolegy, sestavte dvou- až pětičlenný tým a v květnu můžete soutěžit o hodnotné ceny.

Další informace v tiskové zprávě sdružení. Registrace běží na webu dopracenakole.net.

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře - uzamčeny

  1. Proč je v tom, jinak slušném klipu, ta příšerná helma?? Tohle může působit, že si vzal kravatu, oblek a červenou helmu s větracími průduchy (= sportovní)…a může jet max. na psychiatrii.. (kvůli rozdvojení mysli) nebo to snad má být nějaké české specifikum už natrvalo..?? :-D

  2. Josuk nó, třeba proto že značná část lidí má přilbu jen jednu ?
    Nebo ty máš sportovní a stylovou ?

    Kupříkladu já mám jen jednu, když jedu na silničku tak z ní někdy nezapomenu sundat štítěk, což je „ostuda žiletkáře “ a zas si někdy nadávám, že jsem si ho zapoměl nandat, když mě prší na brejle……

  3. josuk ale blahopřeju pátek 13 tého příspěvek 13:13 ….. :)

  4. Klip je to zdařilý, líbí se mi. Nechápu, co je na ,,sportovní“ helmě špatného – hlava prostě větrat potřebuje, jinak se pod tím bude potit i při pohodové jízdě. Nebo má josuk jiné zkušenosti? A já taky mám jen tu jednu.

  5. Dobre, tak helma je pekna, ale to sako je malo vetraci. (mne se hlava nepoti jako prvni). btw ujezdak je dalkovy cyklista :-)

  6. to datum je fakt divný…. je pátek 13. dubna…. :-)

  7. chaos s datem, velká cyklová revoluce tedy nebude 19tého ale 11tého dle datumu zde na webu…

    Josuk : Praha je velká a mě na nějakém tom kilometru nezáleží :)
    Dnes jsem na silničce najel za Prahou o dva kilometry míň než v pátek po Praze…. trapné…

  8. Újezďák: rozumím! Nic nenamítám. Nejsem žádný sportovec ale po většinu týdne jsem se vzdal sportovní cykloaktivity, výměnou za výrazně vyšší efektivitu městské cyklistiky… Jedu max. 8km do práce, občas metrem, a pak objíždím instituce v rajonu cca smíchov, karlák, vinohrady, staromák… No a v civilu, příp. v saku, se to všecko vyřizuje mnohem líp, než třeba s tou sportovní helmou.. to snad jen na dovysvětlení… ;-) Helmu buď nepoužívám nebo vezmu černou uzavřenou, ta je výborná hlavně proti dešti…

  9. no já mám na přilbu starou cykločepičku, po navléknutí je z toho trošku dostihový model, a jede se i v dešti, ale dneska ani náhodou, pěkně pěšky na vlak přes les, vlak, metro a autobus…

  10. Zlo cestování do práce na kole je to, že ne každá kancelář disponuje sprchou a rozumným prostorem pro převlečení a uskladnění kola. O cestě do práce přemýšlím, ale vzhledem k převýšení, nutnosti slušného oblečení a zejména nutnosti použití sprchy je to z říše snů. Bez sprchy si to může dovolit prase nebo ten, kdo dělá někde manuálně na stavbě/skladu…

  11. Jo sprcha v práci je super a zdá se být bohužel i nutnou podmínkou, ale tuhle jsem jen tak tak dohnal dámu na Libertě kompletně v kostýmu a lodičkách, říkal jsme si jak to dělá, jeli jsme sic po rovině ale metelila to nejmíň 25. Já když dojedu tak ze mne stříká pot na všechny strany :o))

  12. Petr: Sprcha je nutná jen při některých cestách, většinou s převýšením. Já jsem třeba před časem jel na školení trasu Vršovice – Smíchov, pohodovým tempem po rovině a nezpotil jsem se vůbec. Za důkaz považuju to, že kolegyně, která seděla těsně vedle mě celé 2 hodiny se na konci školení divila, že jsem tam kolmo. A na cestě zpátky, než došli s dalším kolegou do garáží OC Smíchov pro auto a dojeli v zácpě do Vršovic, já už jsem tam dávno seděl.

    Čili pro mě je kolo nejrychlejší a nejpraktičtější způsob dopravy. Když jsem dřív dělal na kopci na Chodově, bral jsem to jako trénink, jezdil naopak sportovním tempem a využíval sprchy v práci. To, že někomu kolo na cestu do práce nevyhovuje přece neznamená, že jinému vyhovovat nemůže.

Další z rubriky

Do celoměstského systému přibyly nadřazené cyklotrasy 8

Rada hlavního města Prahy schválila v úterý 26. 2. usnesením č. 261/2019 rozsáhlou aktualizaci celoměstského..více

Cyklisté sobě se probouzejí z volebního spánku 8

Stránky Cyklisté sobě fungují od roku 2013 jako shromáždiště námětů na zlepšení podmínek pro jízdu..více

Co přinese pražský bikesharing v roce 2019 14

21. 01. - Martin - Zprávy
Sdílení jízdních kol, neboli bikesharing, čeká v Praze na jaře 2019 další expanze. V roce..více

IPR: Nové vize pražských veřejných prostranství 4

18. 12. - Martin - Zprávy
Během uplynulého podzimu představil Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR) výsledky několika architektonických..více

Oprava cyklostezky na Rohanském ostrově bude dokončena v květnu 2019 7

V srpnu jsme informovali o začínající rekonstrukci cyklostezky na páteřní cyklotrase A2 na Rohanském ostrově...více

Praha spustila první veřejný sčítací totem 25

Praha v pondělí 17. září slavnostně spustila první veřejný sčítací totem. Totem je umístěn na..více

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Daruj
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Jaký je nejčastější typ dlažby na vašich cestách po Praze?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

  • DJ: Takto na kole ne!

    Lískoš: sorry jako, dát přednost je něco jiného než neomezit.

  • Lískoš: Takto na kole ne!

    Kolorád- nevím jestli jezdím dlouho, ale 20 let. Nepotrebuju aby nekdo ocenoval jak mam velkeho offroada, psal jsem to proto,…

  • Kolorád: Takto na kole ne!

    Josuk, MM: Je to tohle místo: https://dopice.sk/mHf Cyklista byl "dávno" v křižovatce, když ho Lískošova kamera zaznamenala,…

webdesign by 2046
↑ nahoru