Otevřený dopis předsedkyně KCD příznivcům cyklistiky

Se svolením předsedkyně komise Rady HMP pro cyklistickou dopravu přetiskujeme otevřený dopis příznivcům cyklistiky k událostem kolem zrušení pozice pražského cyklokoordinátora.

Cyklokoordinátor v Praze

Ahoj všem příznivcům cyklistiky,

jako předsedkyně Komise pro cyklistickou dopravu bych se ráda vyjádřila k reorganizačním změnám na Magistrátu hl.m.Prahy, které rozhodně nebudou ke škodě cyklistů a cyklistické dopravy.
V posledních několika měsících se na odbor dopravy i na moji osobu obracely desítky občanů se stížnostmi na kolize chodců a cyklistů na chodnících… iniciativa vzešla i ze sdružení handicapovaných občanů. Je fakt, že jak přibývá cyklistů, přibývá verbálních i fyzických kolizí s chodci, maminkami s kočárky a batolaty. Z výše uvedeného důvodu, v zájmu občanů, se rozhodl magistrát činnost cyklokoordinátora skloubit a vypsat výběrové řízení na odborníka a zaměstnance, který zvládne komunikovat se všemi občany a zájmovými skupinami a to zejména s ohledem na obranu cyklistů v Praze. Rozmáhající „cyklochuligánství“ , které si naši voliči přejí řešit, jistě nepřispívá k udržení kreditu slušných a ohleduplných cyklistů, kterých je v Praze naprostá většina.

Pan ing. Pavel Polák byl se záměrem i vypsáním výběrového řízení seznámen a měl možnost se zcela legitimně do tohoto řízení přihlásit!!!! Neučinil tak a vybral si raději variantu,kdy jeho pracovní poměr bude ukončen k 31.10.2012(tady je stále zaměstnancem)!!!!!!!!!!!!!!! a obdrží několik měsíčních platů.
Od 1. 11.2012 nastoupí do nového zaměstnání vítěz výběrového řízení , který je vybírán jako odborník s velkou mírou kreativity, schopnosti komunikace, znalostí cizích jazyků, výborné práce na počítači a dalších, dnes již zcela běžných pracovních dovedností.

Praha tedy v žádném případě bez cyklokoordinátora nezůstane, spolu s panem náměstkem Noskem připravujeme projekt Bike sharingu pro Prahu, od března masivní kampaň v médiích na podporu cyklistiky a ohleduplného chování cyklistů a chodců navzájem. Dále budeme usilovat o významnou spolupráci s  národním cyklokoordinátorem Ing. Martínkem a následné podepsání  Uherskohradišťské charty. Velmi významně se stavím za projekt Tempo 30, byla jsem přítomna na skvělé konferenci iniciativy Auto-mat v lednu 2012. Zde musím všechny informovat o právních aspektech – zavedení třicítky je vždy ve výhradní kompetenci té které městské části, je to rozhodnutí jejich zastupitelů , tedy nikoli věcí cyklokoordinátora hl.m.Prahy. Třicítka v Praze 8 je úžasná a já osobně podpořím takovou iniciativu kdekoli, ale rozhodnutí je na konkrétní městské části.

Pan náměstek Nosek pravidelně osobně dochází na Komisi a nyní se opravdu hodně snaží vybojovat finanční prostředky pro cyklodopravu na příští rok, ve všech projektech máme jeho plnou podporu a není pravdou, že by s odchodem Pavla Poláka zanikla cyklodoprava v Praze nebo jí bylo jakkoli ublíženo. Naopak, věřím, že se nebude do budoucna opakovat připad Lahovické lávky, která byla bez dalších souvislostí za cenu cca 59 mil. zavěšena. Praha přišla o desítky milionů korun…

Dále se nový cyklokoordinátor bude snažit řešit články v médiích na téma „Praha peklo cyklistů“ (posledních několik měsíců).

Závěrem tedy shrnuji, že není třeba se obávat o budoucnost cyklodopravy v Praze, budeme práci nového zaměstnance bedlivě sledovat a podporovat jeho iniciativu a kreativitu, která v posledních letech stagnovala.

V Praze dne 26.10. 2012
JUDr.Monika Krobová Hášová
předsedkyně Komise rady hl.m. Prahy pro cyklistickou dopravu

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého portálu pro jízdu Prahou na kole. Je to snadné, díky Darujme.cz to máte za minutku. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Další ze série: cyklokomise

Komentáře - uzamčeny

  1. Čtu tedy mezi řádky správně to, že pan ing. Pavel Polák je nekreativní, nekomunikativní, bez znalosti cizích jazyků a neumí výborně pracovat na počítači? :-)

    No hlavně aby ten nový pracovník také věděl něco o té cyklistice a cyklistické dopravě…

  2. Bože, tomu říkám stylistika. Koukám, že paní JUDr. není schopna napsat oficiální dopis tak, aby to nevypadalo jako přímý zápis hospodské schůze, a bude tady mistrovat cyklokooridnátory.

    Co ale stylistika, nesoudržný, chaotický text, guláš výkřiků (hlavně se mi líbí ty vykřičníky, já myslel, že to takhle používají jen adolescentní blogerky).

  3. Jo, ta přemíra vykřičníků, to mě také překvapilo u někoho, kdo (asi) absolvoval práva…

  4. … spolu s panem náměstkem Noskem připravujeme projekt Bike sharingu pro Prahu …

    Ano, již o tom bylo slyset.. Bike-sharingove elektrokolo o váze 45 kg, výpůjční hnízda na chodících Prahy 1. Těšíme se, kolk se povede MHMP utratit, když Gocycle neklaply..

    Každopádně paní předsedkyně Monika Krobová Hášová na maily zásadně neodpovídá.

  5. JD: Asi jak na které, mně zrovna nedávno na jeden odpověděla.

  6. Jak asi vypadá takový „odborník s velkou mírou kreativity“? Jako člověk s technickým vzděláním si to nějak nedovedu představit. Btw, odborník na co? O „výborné práci na počítači“ radši nebudu ani přemýšlet.

    A pokud má prvního nastoupit, tak už by možná mohl mít podepsanou smlouvu, tudíž nevidím důvod k vyjádřením jak z inzerátu při hledání zájemce. Je to konkrétní člověk s konkrétními schopnostmi, ne?

  7. Paní Krobová – Hášová, mohla by být prosím jednou z priorit komise situace kolem Vyšehradského tunelu? Pořád se o tom jenom mluví, dál se nic neděje. Já tam dostal pokutu dneska ráno přesto, že jsem jel krokem s jednou nohou na zemi a daleko široko v té zimě a brzké hodině nebyl nikdo (tedy kromě policistů), koho bych mohl jakkoliv omezit. Nebo se chystají piktogramy a Tempo 30 na tamější silnici, aby byl tenhle problém konečně odstraněn? Díky.

  8. Kuba: Na Vasem miste bych odmitl platit s poukazem na to, ze na kole nejedu. Nebo je tam take zakaz projeti na kolobezce?

  9. Kuba: A myslíte, že si to paní doktorka tady přečte? Raději jí to napište mailem… I když někdo tu psal, že prý na maily moc neodpovídá. :-) Ale odpovědi tady v komentářích bych se asi divil ještě víc…
    Jinak ad Vyšehrad – když už tamtudy jedu, tak před tunelem vždycky přejedu na silnici. I když to někdy chvilku trvá, než zrovna nejede žádné auto (zvláště ve směru od Podolí, kdy člověk musí přejíždět přes protisměr), stejně je to obvykle rychlejší, než se tam snažit (jakkoliv) procpat tím tunelem pro chodce. Ne že bych byl nějaký chrt, ale když už jedu na kole, tak chci jet na kole a ne z něj pořád slézat…
    To je trochu jako kdyby někde udělali nějakou speciální trasu pro vozíčkáře a ta by najednou byla přerušena cedulí: „Zde trasa pro vozíčkáře končí, vozíčkáři, slez z vozíku a dál se plaz po zemi!“

  10. Marek: Vím, že si to nepřečte. : ). S tím slézáním souhlasím – řídít se přísně podle všech těch absurdních značek, tak po cestě od tunelu do Braníka budu muset slézt několikrát. To bych tu trasu radší běhal : )).
    Nevím, kdo přesně o těch pravidlech rozhoduje, ale je to někdo pořádně lhostejný nebo natvrdlý.

  11. Marek Turnovec: Ono to není jako. Ono je to doslova – ten cyklista vůbec nemusí být schopný kolo vést a nebo dokonce nemusí mít vůbec nohy.

    Problém je v tom, že k nedodržování zákonů jsou v Praze cyklisté systematicky vedeni. Od tunelu k Barrandovskému mostu by se správně mělo sesedat nejméně 5x a jen u tunelu to má alespoň nějaký smysl. Podobných případů je celá Praha – cyklisté tam nesmějí, ale většinou jen proto, že se s nimi prostě nepočítalo. Není divu, že tam kde to má smysl nikdo pravidla nedodržuje.

  12. Petr Dlouhý: Tak tak, třeba lehokolo sice nemám, ale dovedu si představit, že se na něj (do něj?) nastupuje asi ne zrovna pohodlně, to samé jeho opouštění…
    Docela by mě zajímalo, jak by se strážníci zachovali vůči někomu, kdo by měl nějaké speciálně upravené kolo z toho důvodu, že by byl tělesně postižený – a tento tunel by tam projel. Jestli by ho také pokutovali, nebo zda-li by projevili nějakou sociální inteligenci…

  13. … aha, tady mezi radky ctu, proc kontroly pod Vysehradem a zrejme nasledne na chodnicich, budou stale castejsi …

  14. 12. :-D aspoň nějaká inteligence je první předpoklad. U strážníka i řiditele .. v tom tunelu se cyklista vedoucí kolo nevyhne prakticky s ničím a postih je proto tak jako tak málo inteligentní řešení. Tipuju, že tam nakonec dají semafor.. jako nejlevnější řešení.. :-(

  15. mech1: Upřímně, myslím si, že nastal čas, kdy je potřeba z chodníků začít slézat. Otázka je jenom jaké k tomu budou použity prostředky – jestli se budou pouze udílet pokuty, nebo se udělají nějaké informační kampaně, legalizuje se průjezd místy, kde to moc nevadí (pusté chodníky, zapomenuté zákazy) a s pokutováním se začne až jako s poslední možností a to zejména v případech, kdy dochází ke skutečnému ohrožení.

  16. Já tam čtu, že Pavel Polák je zodpovědný za stavbu Lahovické lávky, nebo ji dokonce přímo zavěsil, je to tak?

  17. josuk (14): Semafor s nějakou rozumnou detekcí pohybu a ideálně na ní založenou vyklízecí dobou mi nepřijde jako úplně marné řešení. Samozřejmě, spoléhat na ohleduplnost by bylo levnější. Pokud alternativou semaforu jsou retardéry, které TDF k ohleduplnosti prostě donutí (těžko říct, jak by měly vypadat), tak asi volím semafor, ten mi jahody na nosiči nezmasakruje ;-).

  18. K tomu tunelu…taky mam pocit, ze kdyz se jede po silnici ve smeru do Podoli, tak nejblizsi misto, kde se da normalne najet zpatky na stezku, je az na krizovatce u vodarny. Cili pekny kus se musi jet po silnici soubezne s cyklostezkou, coz je zase v rozporu s nejakou vyhlaskou, ze kde vede cyklostezka soubezne s komunikaci, je cyklista povinen pouzit stezku.

    Jednou jsem tam mel na svetlech na tohle tema celkem usmevnou debatu s jednou nervozni pani – ridickou, ktera za mnou musela zpomalit, kdyz jsem prejizdel pred krizovatkou do leveho, kdezto ona chtela rovne a uz tu zelenou nestihla :p

    Jinak argumentace sporadanymi pesimi, seniory, detmi a maminkami s kocarky uz je taky usmevna. Nechci obhajovat chodnickare, ale vzdy to vyzni tak, jakoby nemocnice byli plne prejetych senioru, maminek a nemluvnat a jeden aby se bal vubec na ten chodnik vlezt… Rikam si, kdy se v tech vyctech obejvi i pejsci – vzdyt je to nema tvar…! ;-)

  19. Ano, souhlasím, že někteří psi nemají tvar…

    A k tomu Zákonu o provozu na pozemních komunikacích, který opravdu nařizuje cyklistům použít cyklostezku, je-li: Kdyby mi jízdu po silnici v těchto místech chtěl někdo vyčítat, tak se s ním klidně budu hádat – u mě prostě něco, kde je najednou cedule „cyklisto slez z kola“ není cyklostezkou. Ano, ten úsek přímo v tunelu je relativně krátký – ale můžu já za to, že i v místech, kde už bych mohl cyklostezku využít, je všude zábradlí a nemůžu na ní najet?

  20. MarekT: jo, souhlasim – jen jsem zvedavej, az jim pokutovani u tunelu prestane vynaset, tak jestli se nepresunou a nebudou prudit pro zmenu na silnici – u nas je mozne vsechno ;-)

  21. Čtu to dobře? Vidím tam napsáno, že hlavní pracovní náplní cyklokoordinátora má být uklidňování rozvášněných důchodkyň, které si na magistrátu stěžují, že je málem přejel cyklochuligán. Jo a bojovat proti iDnes článkům o špatné cyklopráci magistrátu, protože to nám negativně ovlivňuje šance na znovuzvolení, že. Když tohle koordinátor nezvládá, je potřeba jeho pozici zrušit a vytvořit novou. Nakonec všichni dobře víme, že v Praze nějakou koncepční cyklopráci potřeba dělat není, protože na kole jezdí jen levičáci, aktivističtí flákači a sociální inženýři. Stačí dobře komunikovat. Pro každý případ je ale dobře se ještě o bývalého koordinátora otřít – podívejte se na vyžírku, ještě pár měsíců bude pobírat plat, i když se do žádného výběrového řízení nepřihlásil. Třeba ho za to ty závistivé (cyklo)socky sežerou a bude klid.

    Raději bych snad věřil, že ten dopis je podvrh…

  22. Nebylo by špatné udělat v tunelu heppening, prostě se tam pěkně šprajcnout s kolama, které evidentně všichni vedli a zavolat měšťáky, ať to kluci vyřeší…he he …. musí tam být ale novináři a udělat hezkou investigativní reportáž. Pak to pěkně naservírogat šéfovi měšťáku Prahy 2 a jeho nadřízenému čili radnici Prahy 2. Účast tak 30 lidí. Na absurdity reagovat jedině absurditami.

  23. pylma [6]: Výběrové řízení na nového cyklokoordinátora, pokud vím, ještě nebylo ukončeno. Pohovory probíhaly v pondělí.

    kuba [7]: Ve Vyšehradském tunelu už třicítka, pokud vím, je ;-)

    Michal Režný [16]: Pokud vím, tak lávku mělo stavět a platit ŘSD v rámci výstavby mostu, ale nějakým způsobem to hodilo na TSK. Polák to nejspíš pouze vzal na vědomí.

  24. Zrovna dneska vysel na idnesu clanek o budoucnosti naplavek. V textu se zminuje, ze kolum nebude umoznen vjezd. Muzete to nekdo nejak upresnit? To jako fakt nebo je to jen typicky idnes?

  25. 4 zuzka: Prosim vás neberte ten článek na idnes tak doslovně. Komentovali materiál, který se jim dostal pod ruku. A vzhledem k tomu, že to je manuál s návrhy co a jak s náplavkami dělat – manuál, jenž není přehledem toho, jak budou nápavky používány, ale nastíněním toho, jak by mohly. Jo Zuzko– typický idnes a Vráťo posimtě už tyhle poplašný zprávy nepřiživuj. Je to práce navíc. Zbytečná.

  26. Výstup ze setkání 36 subjektů, které mají co dočinění s náplavkami, které pořádal náměstek Hudeček cca před 2 týdny za účelem diskuze aktivit, zázemí, institucionální podpory a pravidel pro náplavky.

    Je třeba řešit mj. : … „Střet cyklistů a chodců, vytvoření shared space. Už nyní je náplavka cyklotrasou, kde chodci mají přednost! (inspirace –
    Lyon, Berlín).“

    Udženija zodpovědná za správu náplavky s tímto výstupem pracuje a respektuje ho. Vzhledem k tomu, že ses na něm Vráťo sám spolupodílel o to víc nechápu, proč přiživuješ paniku. Ach jo…

  27. Slafa [22]: Ten nápad s happeningem se mi líbí. Sám bývalý novinář, možná bych i nějaká média dal dohromady. : )

  28. Stejne mi to neda. Jak je mozne, ze narust problemu mezi cyklisty a ostatnimi skupinami se resi tim, ze se „zrusi cyklokoordinator“? Zni to jako by ten dopis napsal desetilety Humphrey Appleby…

  29. wanted (29): Tady se dá poradit jen jediné: napsat svému správci věcí veřejných a to jsou dva lidé: 1. ředitel Trnka, který odpovídá (nejen) za personální náplň MHMP a 2. nám. Nosek, který má na starosti koncepci dopravy (teda jestli se tomu tady tak dá říkat … „koncepce“ je ale v případě Prahy dost slušné slovo, sorry) + finance na dopravu. Oni sice neodpoví, ale přečtou si to :-) Jedno z mála plus současného „systému“ (zase sprosté slovo).

  30. A je tam vůbec cyklostezka, nebo je to stezka smíšená? U tý totiž zákaz jízdy po souběžný silnici neplatí.

  31. ad Vyšehradský Tunel: při cestě z města směr Podolí křižovatkou s výjezdem z náplavky končí smíšená cyklostezka na chodníku a cyklista má jet v provozu. Ten kus chodníku od výjezdu z náplavky k tunelu je jen chodník. Značka před tunelem je nadbytečná. Na chodník se musí a může vrátit až na úrovni vjezdu do porodnice, kde začíná asi 240m dlouhý úsek samostatné (oddělené) stezky pro cyklisty. Jenže na nájezdu na chodník obvykle parkují auta, i když jim to obnovené žluté značení V12a tuším zakazuje. Nikde není však značeno, že tam ta stezka je, z kola jí přes parkující auta nevidím a tak jezdím až na světla.
    Cesta zpět je pro mě od křižovatky Podolská x Podolské náměstí jasná po silnici, cyklostezku považuji za slepou a jak jsem již uvedl, u Podolského sanatoria se zpravidla nedá na silnici najet. A jedouce svých obvyklých 26-29 km/h auta neblokuji :-) Takhle vypadá ortodoxní výklad toho, co je u tunelu vyznačeno (můžete se podívat na Google, je to stejně jak v terénu (pokud to v posledním týdnu nepřemalovali)

  32. V V.tunelu 30 je určitě, osobně po ní jezdím pořád zhruba těch 30 a je to podstatně jednoduší než být smeten v tunýlku rekreačním běžcem ( osobní zkušenost).
    Jinak 57 (1) Je-li zřízen jízdní pruh pro cyklisty, stezka pro cyklisty nebo je-li na křižovatce s řízeným provozem zřízen pruh pro cyklisty a vymezený prostor pro cyklisty, je cyklista povinen jich užít….
    Nikde se ale NEŘÍKÁ že když je na cyklostezce úsek, kde se musí KOLO VÉST tak že se cyklista NESMÍ této povinosti vyhnout jízdou po souběžné komunikaci, pokud tato komunikace není označena značkou zamezující vjezdu cyklistů….. navíc si nemůžu pomoci, ale přes svodidlo se na cyjklostezku leze hodně blbě…

    Ještě k náplavkám, teď jsem četl „radostný článek“ kterak se Praha chystá z náplavek udělat nový prostor kultury a tak a zaujala mě dvě fakta. Jasně tam bylo psáno, že cyklisti prostě budou muset kolo vést, protože kulturní prostor není dopravní prostor … no a v reakci pak se tam vyjadřoval někdo z povodí a řekl, že si nedovede představit jak se tam udělá cokoliv na pontonech, protože takové množství pontonů jako např vyžaduje údajná cyklostezka není možné uklidit do 24 hodin ani v případě poplachu na jednoletou vodu …

    část zde
    http://praha.idnes.cz/promena-vltavskych-naplavek-v-praze-d7x-/praha-zpravy.aspx?c=A121030_1847695_praha-zpravy_ab

  33. Musím říci, že písemné dílko těch dvou paní , tedy Judr Hrobové a a Judr Kášové je úžasné, ale dojalo mě toto :
    Neučinil tak a vybral si raději variantu,kdy jeho pracovní poměr bude ukončen k 31.10.2012(tady je stále zaměstnancem)!!!!!!!!!!!!!!! a obdrží několik měsíčních platů.

    Kurnik, prostě dostane odstupné, což je pro doktorku práv zjevně nějaké nóvum.
    Když se zruší pracovní místo tak je prostě odstupné dáno zákonem a případně pracovní smlouvou. Rozhodně to ale není argument do debaty ve smyslu „dyť von dostane několik platů .

    Taky by mě docela zajímalo jak je možné že jsou si paní Hrobová a Kášová tak jisté, že 1/11/2012 do funkce vůbec někdo nastoupí ?

    Ještě k tomu cyklochuligánství a ohroženým batolatům, tady se nám bohužel vrací na hlavu jako bumerang cyklodebilismus některých zaťatých cyklistů, kteří si jdou za svým právem jezdit doslova hlava nehlava… a tím nemám na mysli cykloaktivisty, ale některé stíhače, kteří by zasloužili býti na náplavkách demonstrativně nořeni v proutěných koších do Vltavy…

  34. újzďák: Výběrové řízení skončilo včera. Mimochodem, hlásil se také jistý Michal Křivohlávek, ale nepředpokládám, že by splňoval jisté požadavky na práci v samosprávě.

  35. mno uvidíme, přiznám se, že jsem asi zatížen normálním stavem v soukromém sektoru, ale představa, že za pár dnů se udělá výběrové řízení s jistotou, že se někdo k určitému datu a kvalitní vybere, mě docela zaujala :) trošku to připomíná plnění plánů sedmé petiletky

  36. Kuba (7) – V kolik hodin jsi tam včera ráno dostal pokutu? Jezdím tam kolem 6.45 a zatím s čistým štítem…Jel jsi směrem do centra?
    Slafa [22] Kuba (28) – Nějaká média bych určitě také dohromady dala:-)

  37. strakus, dneska jsem tam jel cca v 8,05-8,10 a zrovna dva vycházeli z tunelu směrem centrum, měl jsem je pěkně po pravé ruce když jsem to mazal kolejištěm…

  38. aha , tak já to zas asi tak pozorně nečtu…
    Uvidíme

  39. Pokud jde o vodění kola náplavkou, je to hrob pražské cyklodopravy, ale u těch politických šašků by mne to už vůbec nepřekvapilo. Možná by si měla paní advokátka vzpomenout na poslední vývoj na náplavkách a mohla si odpustit zbytečný dopis. Pokud jí po pobytu na magistrátu zbyl ještě nějaký zdravý úsudek, došlo by jí, že slova činy nevrátí.

    Mimochodem ani ta pořád proklamovaná karlínská třicítka není žádný zázrak, protože tradičně chybí návaznost na cokoliv dalšího. Projížďka po Karlíně je možná hezká, ale nic pro dopravu odněkud někam.

    Bez systematické práce nejsou seriózní výsledky. Ani válcující kampaň to nezmění. Naštěstí jsme rození Švejci a s Potěmkiádou tu nikdo dlouhodobě neuspěje.

  40. strakus [44]: Jezdím tunelem do centra kolem 7:30, policajti tam tou dobou většinou akorát přicházejí, ale v úterý tam už stáli a pokutovali. : )

  41. No možná by se z Automatu, poklidně se dohadujícího s radnicí, mohl stát zase zpět Auto-Mat a vystrčit na naše skvělé zastupitele zoubky.

  42. Brahma, Kuba, všichni: Navrhuji, abychom se příští týden někde sešli a probrali osobně věci, pro které se toto fórum nehodí. Zájemce tam můžu informovat o situaci víc do detailu a společně pak můžeme vymyslet, co dál.

    Vyhlašuju pro to doodle, kam se můžete připsat, termín pak zvolíme podle toho, kdy bude moct nejvíc lidí. Pište se na http://doodle.com/29g9xmz42xygr6ve .

  43. Ono trochu záleží, kde by to bylo – nakolik jsem tam schopen dojet poté, co uložím rodinu atp.

  44. Kuba 49, újezďák 45 Dík za info. Doufám tedy, že si hoši nepřivstanou:-)

  45. Lei: Jsou dvě možnosti: buďto v Auto*Matím kanclu (Žižkov, Bořivojova 108, teplo, pracovní prostředí, vejde se tam bez problému až 15 lidí, ale je to na kopci a bez občerstvení), nebo ve vhodném lokálu v centru Prahy, nejlépe poblíž náplavky pod Rašínovým nábřežím (uvítám tip, hospodu v centru už jsem dost dlouho nesvolával).

  46. Doodle má taky komentáře. Nechcete se dohodnout tam a sem dát jenom výsledek? V poslední době se nám z toho stává spíš diskusní klub (i když sám mám na tom velký podíl :) Aspoň by to bylo pohromadě i s těmi termíny.

  47. TERMÍN HOSPODY: PONDĚLÍ 5.11.

    Místo:
    Zatím č. 1. Balbínka v Jungmannově („lepší“ pivnice, tj. případná večeře dost drahá).
    Alternativy:
    2. Kolíbka ( http://zelenamapa.cz/#detail=567 , příjemná kavárna / čajovna, drobné občerstvení, wi-fi)
    3. Mlejn na Kampě ( http://zelenamapa.cz/#detail=139 , místo s atmosférou, pro náš účel možná až moc živou ).

    Hlasování jsem založil zde: http://doodle.com/a2zge4gx6ves7ta4 , zavřu to zítra večer.

    Čas:
    Přicházet a seznamovat se bude možno už od 19 hodin, ale hlavní část porady začne v osm.

  48. Tak jsem objednal Kolíbku (Řeznická 10), deset míst v sále vpředu na jméno Filler., na osmou, s tím, že courat se budeme dřív.

Další z rubriky

Od neděle si můžete půjčit ofo na Praze 7 6

Od neděle 15. října lze na Praze 7 narazit na žlutá kola čínské společnosti ofo...více

Čtyřka, sedmička (a další městské části) instalují cyklistické stojany :)

Městská část Praha 7 za uplynulý rok instalovala přes sto nových cyklostojanů. Jak informuje Praha..více

ofo vyšle v říjnu 300 kol na Prahu 7 1

ofo, jedna z prudce expandujících asijských bikesharingových služeb, vstupuje do Prahy. V pátek 22. září 2017 ji..více

Praha 3 odmítla magistrátem navržené cykloobousměrky 49

Zástupkyně starostky Prahy 3 Lucie Vítkovská (ODS) upozornila na svém facebookovém profilu na rozhodnutí Rady..více

Konec městského bikesharingu v Praze, nebo jeho nový začátek? :)

Soutěž na městský bikesharing skončila na jaře neslavně: tendr byl zrušen Úřadem pro ochranu hospodářské..více

Nové stezky kolem Uhříněvsi 1

Jednou z větších investičních akcí, které měly v roce 2015 připravené městské části, byly cyklostezky..více
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Cykloobousměrky by na Praze 3 byly

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého portálu pro jízdu Prahou na kole. Je to snadné, díky Darujme.cz to máte za minutku.
nebo
Daruj
webdesign by 2046
↑ nahoru