Cruiser a Bella na kruhovém objezdu

Víte, jak se chovat na kruhovém objezdu?

Vše o filmu na www.cruiserbella.ch/.

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře - uzamčeny

  1. Pěkné, ovšem třeba v Uhřínevsi po ránu úplně zbytečné, většinou je to tam úplná totálka, tedy že to stojí i na objezdu dokola kol klidně i ve dvou lajnách a s kolem se tam člověk musí složitě proplést.

    Cyklisti by si měli uvědomit, že na většině českých kruháků ( to jsou ty kde má už autobus problém vytočit) jsme rychlejší než auta a ten prostřední díl si prostě vynutit už na vjezdu na kruhák.
    Jediná výjimka jsou pak takový ty kruháky s nájezdem ze stoje do kopce, tam bych jako cyklista asi byl spíš připosraně po straně:) a pak samozřejmě velké kruháky s více proudy kde hrozí, že se tam někdo navalí zleva… tam bych si taky moc prostor nevynucoval… ale normálních kruháku je 95 procent a tam prostě jedu na prostředek,

  2. no když někdo předjede kolonu zprava tak se ten prostřední díl až těsně před kruhákem docela těžko vynucuje. ;-) Pokud je kolona, beru je někdy normálně zleva.
    Pak podle mého i čeští řidiči aut se víc než je nutné drží vpravo na dvoupruhových objezdech s dvěma pruhy na příjezdu i výjezdu. Dá se to pochopit, a je to tak správně, při odbočení vpravo na prvním sjezdu, ale už při cestě na druhý sjezd je to u prostředka kratší. Přitom je to pravidlo uváděné Besipem..! Čili není to asi záležitost jen cyklistů.

  3. Mám vysledovanou přímou úměru, čím je auto menší nebo veseleji barevné , tím se víc lepí na krajnici.
    Projíždíš kolonou zprava a skoro zásadně vadí mini auta.
    Ostatně většinou když mám potřebu se zařadit na kruhák, tak se nehrnu v koloně před poslední auto kde už řidič především čumí na ten kruhák, lepší je jít za druhé nebo spíš až třetí auto, navíc ti druzí třetí , pokud to stojí , už nemají až takovou potřebu držet minimální mezeru a tak tam bývá místo….

Další z rubriky

Cykloobousměrkový zázrak v Petrovicích 5

07. 10. - Martin - Inspirace
Na přelomu let 2016 a 2017 došlo v malé čtvrti na jihovýchodě Prahy k něčemu,..více

Deset let s Šeříkovou ulicí 3

Od vzniku stránek Prahou na kole v roce 2008 jsme Šeříkovou ulici komentovali snad třicetkrát...více

Evropský týden mobility v Praze 26

Jako každý rok i letos čeká Prahu v druhé polovině září Evropský týden mobility (ETM)...více

Lucemburk podruhé – Praha budoucnosti? 3

V minulém článku o cyklistické infrastruktuře v Lucemburku jsem představil dvě nejchytlavější infrastrukturní stavby: lávku..více

Jedno světlo nestačí! 24

Podzim se přiblížil a dny se začaly opět citelně zkracovat. Jako každý rok přinášíme krátký..více

Co nového v Lucemburku? 10

Lucemburk je město spojené s Prahou nejen historickými kořeny (slepý král Jan Lucemburský bývá také..více

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Daruj
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Využíváte v Praze sdílení kol (bikesharing)?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

webdesign by 2046
↑ nahoru