Cruiser a Bella na kruhovém objezdu

Víte, jak se chovat na kruhovém objezdu?

Vše o filmu na www.cruiserbella.ch/.

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře - uzamčeny

  1. Pěkné, ovšem třeba v Uhřínevsi po ránu úplně zbytečné, většinou je to tam úplná totálka, tedy že to stojí i na objezdu dokola kol klidně i ve dvou lajnách a s kolem se tam člověk musí složitě proplést.

    Cyklisti by si měli uvědomit, že na většině českých kruháků ( to jsou ty kde má už autobus problém vytočit) jsme rychlejší než auta a ten prostřední díl si prostě vynutit už na vjezdu na kruhák.
    Jediná výjimka jsou pak takový ty kruháky s nájezdem ze stoje do kopce, tam bych jako cyklista asi byl spíš připosraně po straně:) a pak samozřejmě velké kruháky s více proudy kde hrozí, že se tam někdo navalí zleva… tam bych si taky moc prostor nevynucoval… ale normálních kruháku je 95 procent a tam prostě jedu na prostředek,

  2. no když někdo předjede kolonu zprava tak se ten prostřední díl až těsně před kruhákem docela těžko vynucuje. ;-) Pokud je kolona, beru je někdy normálně zleva.
    Pak podle mého i čeští řidiči aut se víc než je nutné drží vpravo na dvoupruhových objezdech s dvěma pruhy na příjezdu i výjezdu. Dá se to pochopit, a je to tak správně, při odbočení vpravo na prvním sjezdu, ale už při cestě na druhý sjezd je to u prostředka kratší. Přitom je to pravidlo uváděné Besipem..! Čili není to asi záležitost jen cyklistů.

  3. Mám vysledovanou přímou úměru, čím je auto menší nebo veseleji barevné , tím se víc lepí na krajnici.
    Projíždíš kolonou zprava a skoro zásadně vadí mini auta.
    Ostatně většinou když mám potřebu se zařadit na kruhák, tak se nehrnu v koloně před poslední auto kde už řidič především čumí na ten kruhák, lepší je jít za druhé nebo spíš až třetí auto, navíc ti druzí třetí , pokud to stojí , už nemají až takovou potřebu držet minimální mezeru a tak tam bývá místo….

Další z rubriky

Rekonstrukce lávky na Roztylské usnadní léto cyklistům na Jižním Městě 9

10. 07. - Pavel Mašek - Inspirace
Od podzimu 2018 do jara 2019 probíhala kompletní rekonstrukce lávky na trase A217 podél ulice..více

Jak objet zavřenou lávku na Chodově? 6

Od 1. 7. 2019 do konce prázdnin je uzavřena lávka přes D1 na trase A22..více

Deštivým jarem na kole 9

Letošní jaro přineslo pravidelné přeháňky a bouřky. Jak se s nečekanou vodou seshora i zespoda..více

Inspirace z vídeňské periferie 5

Vídeň je městem, které stále inspiruje. V dokončení sbírky postřehů z letošní návštěvy využiji toho,..více

Inspirace z vídeňského centra 3

Vídeň je městem, které stále inspiruje – i při desáté návštěvě tam narazíte na něco,..více

Soutěž Do práce na kole startuje již podeváté 7

Spolek Auto*Mat (PNK je nezávislým projektem spolku, pozn. red.) pořádá v květnu již devátý ročník..více

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Daruj
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Využíváte v Praze sdílení kol (bikesharing)?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

webdesign by 2046
↑ nahoru