Do práce na kole 2014 – pojedete?

Od 17. března běží na stránce www.dopracenakole.net registrace týmů pro nadcházející, v pořadí již čtvrtý, ročník stejnojmenné soutěže – Do práce na kole. Cílem akce pořádané pražskou iniciativou Auto*Mat je snaha omezit zbytečné zahlcování měst automobily každodenní cestou do práce, ale i zlepšit kondici lidí a oživit ulice.

Soutěž bude probíhat během května a zúčastnit se jí můžete i vy, stačí sestavit tým (2 – 5 členů) v rámci vašeho pracovního koloktivu a zaregistrovat se na zmiňované stránce. Tento rok se předpokládá opět vyšší účast než v roce předešlém, soutěže se zúčastní 17 měst – oproti 11 městům z roku 2013.

Stejně jako v minulých letech vyhrají nejpilnější cyklisté zajímavé ceny. Soutěží se v mnoha kategoriích – v pravidelném dojíždění, kreativitě a v kategorii o největší cyklistickou absurditu. Oceněny budou také firmy, které své zaměstnance při dojíždění do práce na kole nejvíce podpoří. K tomu je zřízena kategorie cyklozaměstnavatel roku. Každý zaregistrovnaý účastník navíc získá tričko z biobavlny s originální grafikou kampaně.

Novinky v roce 2014

Změnou patrnou na první pohled je především přehlednější web celé kampaně, který prošel kompletním redesignem. Pro zjednodušení procesu registrace je také nově možno použít váš login z minulého roku. Pro pravidelné účastníky soutěže tak odpadá nutnost procházet procesem registrace zcela od začátku. Týmy si ale budete muset sestavit znovu.

Zvláštní cena Cyklisté sobě

Letošní soutěž zaměřená na přívětivost Prahy pro jízdu na kole bude provázána s platformou Cyklisté sobě. Ta je určena pro efektivní řešení míst problémových pro cyklisty. Hodnocenými příspěvky v soutěži tak budou právě podněty na řešení problémů, prezentované účastníky Do práce na kole v rámci platformy Cyklisté sobě. U těchto podnětů je také slušná šance, že i když neobdrží žádnou cenu, místní skupiny Cyklisté sobě se zasadí o jejich řešení.

Přijde-li vám nicméně tato soutěž příliš seriózní, stále budete moct vyfotit a poslat cyklistickou absurditu, podobně jako vloni.

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Další z rubriky

Co přinese pražský bikesharing v roce 2019 14

21. 01. - Martin - Zprávy
Sdílení jízdních kol, neboli bikesharing, čeká v Praze na jaře 2019 další expanze. V roce..více

IPR: Nové vize pražských veřejných prostranství 4

18. 12. - Martin - Zprávy
Během uplynulého podzimu představil Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR) výsledky několika architektonických..více

Oprava cyklostezky na Rohanském ostrově bude dokončena v květnu 2019 7

V srpnu jsme informovali o začínající rekonstrukci cyklostezky na páteřní cyklotrase A2 na Rohanském ostrově...více

Praha spustila první veřejný sčítací totem 25

Praha v pondělí 17. září slavnostně spustila první veřejný sčítací totem. Totem je umístěn na..více

Hájek – Netluky: Byla potřebná stezka předražená? 8

V poli mezi Hájkem a Netluky v městské části Praha 22 vzniklo 400 metrů bezmotorové..více

Klíčov: ochranné cyklopruhy k předělání 12

V ulici Ke Klíčovu na hlavní cyklotrase A267 byly mezi ulicemi Vysočanská a Nad Klíčovem..více

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Daruj
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Jaký je nejčastější typ dlažby na vašich cestách po Praze?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

webdesign by 2046
↑ nahoru