Pražská cykloopatření ze vzduchu

Institut plánování a rozvoje zveřejnil čerstvou ortofotomapu z léta 2016. Využili jsme jejího detailu, abychom se podívali na nedávno vzniklá cykloopatření. Přinášíme vám hned patnáct obrázků. Ale abyste to neměli tak snadné, nebudeme k nim úmyslně dávat žádné popisky – a někde budete muset trochu pátrat. Poznáte místa, kde se v Praze nedávno zlepšily podmínky pro jízdu na kole?

Jen si dejte pozor na našeho redakčního šotka. Ten do seznamu zamíchal jednu akci loňskou, jednu mimopražskou a jednu, u které si myslel, že tam cykloopatření také vznikla – a ono ne…

01_v_olsinach_prubezna

02_prokopova_rokycanova

03_bubenska

04_dejvicka_nar_obrany

05_delostrelecka

06_kosikovsky_potok_2etapa

07_areal_skanska

08_a1_radotin_objizdka

09_mladoboleslavska

10_uhrineves_cast

11_ricany

12_hornomecholupska

13_nebusice_predni_kopanina_1etapa

14_belehradska_hehe

15_sokolovska_invalidovna

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Další ze série: realizace

Komentáře - uzamčeny

  1. Kdyby názvy souborů neprozrazovali umístění byla by to dobrá hádanka.

  2. A jaj, samozřejmě názvy neprozrazovaly. A ještě mi tam chybí čárka.

  3. Zaujalo mě dost negativní hodnocení cyklovídní na Moskevské a Francouzské

    http://www.horydoly.cz/kolobezky/cyklistum-pratelske-ulice-francouzska-a-moskevska-1-75-km-8-minut-11-koleji-4-zastavky.html

    Ukázalo se, že přestože Francouzská i Moskevská ulice jsou kompletně opravené, pro cyklisty a koloběžkáře je to past. Ač stroj řídil zkušený městský jezdec, který na různých typech kol, elektrokol, koloběžek, osobních aut, terénních automobilů a dodávek najezdil v Praze dost kilometrů v různých podmínkách, a navíc tuto trasu dobře znal, nemohl se vyhnout několika velmi rizikovým situací

    velké nebezpečí se ukrývá na tramvajových zastávkách. Veškerá oprava je zde svedena na jednu kolej. Ulice se nenápadně zúží, obrubníky se přiblíží ke kolejím a najednou stojí tramvaj, kolo – koloběžka a auto v jedné řadě za sebou a čekají, až cestující vystoupí a nastoupí. Pak se všichni najednou rozjedou. Okolo vedou nesmyslně naddimenzované chodníky, kde se v nejvyšším návalu minou dva chodci proti sobě a zbytek zůstane prázdný.

  4. O vedení cyklopásů za zastávkami na Moskevské se uvažovalo, Policie ČR ale požadovala jejich oddělení souvislým zábradlím.

Další z rubriky

Omezení průjezdu po pěších zónách na Praze 1 začne za několik dnů 13

Po roce od zveřejnění záměru se v nejbližších dnech na Staroměstském náměstí, náměstí Republiky a..více

Cyklostezka podél Košíkovského potoka je před dokončením 8

Jedna z významných cykloakcí tohoto roku a téměř jediná ve vnitřním městě, cyklostezka podél Košíkovského..více

Prahou projela velká jarní cyklojízda 1

20. 05. - redakce - Zprávy
(s využitím tiskové zprávy Auto*Mat). V sobotu 12. května projela Prahou pravidelná velká jarní cyklojízda...více

Rok s kauzou pěších zón, rok beze změn 3

Kauza pěších zón na Praze 1 (více zde) nabrala v posledních týdnech překotné tempo, přičemz..více

Nový ochranný cyklopruh na nábřeží Kapitána Jaroše 36

Na nábřeží kapitána Jaroše vznikl v dubnu 2018 nový ochranný cyklopruh, který výrazně zpříjemňuje cestu..více

Bouře nad Náplavkou 12

Pražská cyklodílna Bajkazyl sídlící na novoměstské náplavce pod Palackého mostem vyvolala rozruch svým otevřeným dopisem,..více
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Jak budete jezdit přes pěší zóny po omezení průjezdu?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

  • Jan Herda: Free Circle: oblečení pro (ne)cyklisty

    Tak Do práce na kole je soutěž, kde podle mě plno ambiciózních jezdí úmyslně z práce normálně trénink, já to…

  • Jan Herda: Pohled z druhé strany volantu

    Kdo má služebáka, tomu je asi i jedno, kolik prostojí v koloně, kdo je líný a chce klimošku, tak ho…

  • FlyingJ: Pohled z druhé strany volantu

    Bohužel v článku nevidím žádnou vypovídající hodnotu, neboť je extrémně zaujatý a vypichuje jen výhody kola a jen nevýhody automobilů.…

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Daruj
webdesign by 2046
↑ nahoru