Výluka na cyklostezce v Amsterdamu

Václav Kříž

Několik záběrů z běžných výluk na stezkách v Amsterdamu.

Cyklostezka je uzavřena. Je třeba napřímit její příliš prudký oblouk.

Je vytvořena náhradní cesta z mobilních panelů.

Dělníci postavili tento provizorní sjezd z cihel a dlaždic. Dlaždice na místě už byly, jen pod ně dělníci dosypali trochu písku, aby byly dlaždice správně vysoko.

A drobné omezení na cyklostezce na jiném místě.

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého portálu pro jízdu Prahou na kole. Je to snadné, díky Darujme.cz to máte za minutku. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře

  1. Prostě není žádný rozdíl mezi objížďkou pro auta a pro kola.

    U nás vlastně není taky žádný rozdíl, objížďky pro auta jsou většinově naprosto stejně zoufalé jako pro kola, od značení po povrchy… viděl jsem kdysi v Holandsku přeložku silnice , dokonalost sama :)

    Zrovna teď jezdím přes uzavřenou silnici ( pro mě) páteřní cyklotrasy A223 v ulici Na líše, totálně uzavřeno,přes celou šíři ulice, malá lávka na chodníku) značení objížďky pro kola nebo auta ? Zapomeňte na to prostě nikde nic …..

  2. újezďák: Dovolili bych si nesouhlasit s tvrzením, že jsou u nás pro auta uzavírky značeny špatně. Vylepšit by se to samozřejmě mohlo, to lze vždy. Ale uzavírka i té sebenepatrnější uličky je obvykle (ne vždy) doprovázena značením s předstihem, časovým i prostorovým. Kdyby to takhle bylo na cyklostezkách, stačilo by mi to.

  3. vzhledem k tomu, že objížděk je teď mrak a v několika jsem byl v naší krásně vlasti lapen během těchto prázdnin, klidně zopakuji tvrzení, že není zásadní rozdíl v přístupu k označení objížďek u nás ani v Holandsku, tam prostě značí oboje dobře a u nás na prd….

    A mnou uvedený příklad Na líše je typický, až když člověk přijede na místo (ve čtvrti totálně zjednosměrněné ) do této ulice, tak narazí na značku přenosnou značku slepá a tím to končí…. z obou stran stejné, jel jsem tam tenhle týden 3x ráno a 2x odpoledne na kole a předtím jsem tam v úterý byl lapen v autě, vezen z práce kolegou na služební jednání a moje“ parádní zkratka“ se rychle změnila v vyhmatávání cesty jednosměrkami tak, aby nás to nehodilo zpátky…. nikde ani jedna značka objížďky nebo varování, že za rohem číhá změna průjezdnosti….

  4. Vídám teď nebo v minulosti si pamatuji, že uzavírky fakt pidi ulic Nad Octárnou, Za Lány a Na Rozdílu či Budyňské mají či měly upozornění všude kolem, na Patočkově, Kamýcké, Starodejvické apod.
    Záleží na každé jednotlivé akci.
    Ale na cyklostezkách, v současnosti Nad Štolou a Hlávkův most-sever, není nic, ani náznak toho, jak by se mělo uzavřené místo správně objet. Největší pastí bývají pravidelné revize Trojské lávky, ty už jsem letos aspoň ze strany Stromovky viděl avizované (ale u Trojského mostu na A2 ne).

  5. Mně u uzavírek [pro auta, mimo Prahu] strašně vadí, že z té značky není poznat, jestli je to pro kola průjezdné. Potkal jsem takových uzavírek už asi 15 a vyplatilo se mi ignorovat je a nezajíždět si, protože to vždycky bylo něco jako „opravuje se kus silnice tak, že auto neprojede, ale pro kolo v pohodě“. Přitom by stačilo dát do roku té značky ikonku.

  6. Jenda , takhle jsem se jednou na kole pěkně spálil, prostě tam nebyl most :)

    Ještě k celé te diskusi, dopravní značení ve smyslu směrové ať už pevné tak i přenosné prostě u nás není tak dobré jako v Holandsku, na druhou stranu pocitově mám dojem, že u nás těch značek všeho druhu je mnohem víc než tam ….

  7. Avizované absence mostu už jsem taky potkal. Jednou to bylo v Berouně, kde sundavali povrch silnice, ale chodník normálně fungoval (mimochodem opět jsem se tam nechal napálit a jel jsem po žlutých cedulkách a stezka vypadala takhle… takže jsem se zase utvrdil v tom, že žluté cedulky ignorovat) a jednou chyběl most v Pekle, ale okolo normálně vede cesta

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*


Další z rubriky

Co by měl splňovat bezstanicový bikesharing? 10

Svět pohltila vlna rozvoje bezstanicových systémů sdílení kol. Zájem vzbudily především početné flotily čínských společností..více

Neoficiální mistrovství světa v bike polu se bude konat v červenci v Praze :)

12. 07. - redakce - Inspirace
Přišlo léto a s ním další ročník mezinárodního turnaje v bike polu, o kterém jsme..více

Cyklistická historie 2 – doba rozvoje 1

Pro tento článek děkuji všem, kdo přispěli komentáři pod článkem předchozím, zejména Filipánovi. Mohu tak..více

Mapujeme bílá místa pražské cyklistické historie 16

29. 05. - redakce - Inspirace
Prahou na kole se cyklistickou dopravou v Praze zabývá nějakých deset let. Historie cyklistické dopravy..více

Vychytávky na cyklostezkách v Amsterdamu 3

26. 05. - Václav Kříž - Inspirace
Několik náhodných obrázků z amsterodamských cyklostezek. Podobné příklady lze nalézt i v Česku a jinde ve..více

Magistrátní cyklomapy online 7

Doba, kdy měl magistrát webovou cyklomapu, o které nikdo nevěděl, je pryč. V dubnu 2017..více
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Jak dlouhá bývá vaše obvyklá trasa na kole?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého portálu pro jízdu Prahou na kole. Je to snadné, díky Darujme.cz to máte za minutku.
nebo
Daruj
webdesign by 2046
↑ nahoru