Oprava cyklostezky na Rohanském ostrově bude dokončena v květnu 2019

V srpnu jsme informovali o začínající rekonstrukci cyklostezky na páteřní cyklotrase A2 na Rohanském ostrově. Cyklostezka byla uzavřena a byla vyznačena objízdná trasa brownfieldem podél řeky. Cílem rekonstrukce bylo zlepšení povrchu stezky a její rozšíření na šířku čtyři metry.

Stezka byla uzavřena v srpnu.

Stavba cyklostezky byla počátkem října pozastavena a stezka byla opět zpřístupněna, aniž by ale došlo k dokončení rekonstrukce. Stav cyklostezky je tak v současnosti stále ve špatném stavu a při zhoršeném počasí je místo jen obtížně průjezdné.

Dočasně zprovozněná páteřní cyklotrasa A2 v říjnu 2018.

Online magazín Prahou na kole se snažil zjistit k zastavení stavby relevantní informace. Ing. Jan Macke z oddělení komunikace MČ Praha 8 informuje, že stavba stezky je zakonzerovována a předpokládané dokončení je v květnu 2019. Ani přes urgence se nám bohužel nepodařilo zjistit, z jakého důvodu nebyla rekonstrukce dokončena již letos na podzim.

Stavba by měla být dokončena v květnu 2019.

Doplnění 23. 11. 2018: Stavitelem je společnost Strabag. Dle smluv zveřejněných ve veřejném rejstříku smluv [1, 2] mělo být dle původní smlouvy dílo dokončeno do 190 dnů od počátku stavby. Termín byl dodatkem z 15. 10. 2018 prodloužen do 31. května 2019.

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře

  1. Mám takový dojem, že je to klasický výsledek metody výběru firmy. Od kdysi tak oblíbeného modelu „udělej to mega drahý kámo, já to u nás zařídím“ se kyvadlo neúprosně přehouplo k modelu “ nic než ta úplně nejlevnější nabídka nás nezajímá, ani realita „.

    Takže klidně vsadím cyklobotky, že nejlevnější projekt, který zvítězil cenou se ukázal jako totálně neschopný udělat víc “ než za ty peníze hrábnout párkrát lopatou“.

    Vidíme to na cyklostezkách, vidíme to na chodnících, vidíme to na nádražích, vidíme to na dálnicích. Vítězové “ totálně férové soutěže nerealistická cena vyhrává “ s tím., že oak se buď doplatí vícepráce nebo firma jde o toho.

    V týhle zemi to tak funguje, necháme se okrádat oběma způsoby a ještě se tomu tleská…

    Ps klidně se vsadím i o to, že zanedlouho 8čka vyhlásí novou soutěž, protože vítěz, který za několik měsiců na několik týdnů heroicky nasadil 2 lidi a multikáru s řidičem právě přiznává, že za ty prachy to nejde …

  2. Ale vždyť to zapadá to názoru minulé i nové politické reprezentace Prahy 8.
    Ta aktuální říká mj. „Podpoříme cyklodopravu jako prostředek sportu a rekreace“…

    Ke spontánnímu bikeparku na Rohaňáku https://mapy.cz/s/3e91U přeci patří odpovídající příjezdové cesty ;o)

  3. Ve smlouvě 1 má Strabag smluvní pokutu za prodlení 10kKč / den (článek 11.1.). Dodatkem 2 město vzdává nároku na tuto pokutu. To přece nemohou nechat bez zdůvodnění!

  4. “stavba je v současné době zakonzervována z důvodu odvolání proti územnímu rozhodnutí na část stezky. Pokračování prací je plánováno na jaře 2019.”

    Info z odboru dopravy na Praze 8

  5. Martin, to je neuvěřitelné , to vzdání se penále musel podepsat nějaký kašpárek ,ale radní pro cyklodopravu tam byl za zelené nějaký Vilgus, myslíš, že o tom věděl, nedejbože ?

  6. Tak jestli jim někdo napadl územní rozhodnutí, tak stavitel nemůže stavět, pokud nechtějí riskovat povinnost odstranění černé stavby. Nebo se mýlím? Pak by vzdání se smluvní pokuty bylo rozumné. Překážka není na straně zhotovitele, ale objednatele.

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*


Další z rubriky

Co přinese pražský bikesharing v roce 2019 14

21. 01. - Martin Šnobr - Zprávy
Sdílení jízdních kol, neboli bikesharing, čeká v Praze na jaře 2019 další expanze. V roce..více

IPR: Nové vize pražských veřejných prostranství 4

18. 12. - Martin Šnobr - Zprávy
Během uplynulého podzimu představil Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy (IPR) výsledky několika architektonických..více

Praha spustila první veřejný sčítací totem 25

Praha v pondělí 17. září slavnostně spustila první veřejný sčítací totem. Totem je umístěn na..více

Hájek – Netluky: Byla potřebná stezka předražená? 8

V poli mezi Hájkem a Netluky v městské části Praha 22 vzniklo 400 metrů bezmotorové..více

Klíčov: ochranné cyklopruhy k předělání 12

V ulici Ke Klíčovu na hlavní cyklotrase A267 byly mezi ulicemi Vysočanská a Nad Klíčovem..více

Fotografie: Omezení jízdy na kole v centru Prahy 12

Přinášíme fotogalerii dokumentující aktuální stav dopravního značení omezujících jízdu na kole v pěších zónách v..více

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Daruj
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Jaký je nejčastější typ dlažby na vašich cestách po Praze?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

  • Martin Šnobr: Zprávy z únorové (nové) cyklokomise

    Při volbách tuším P sobě nebo Piráti povídali o zavedení funkce „cyklo architekta" nebo nějakého celkového „cyklo koordinátora". Co je…

  • újezďák: Novinky v mapě a další mapathon

    Pavel Mašek, Praha není Vídeň, Praha je terén :( . Jinak pocity z silničky máme asi stejné, jenže…

  • Pavel Mašek: Novinky v mapě a další mapathon

    @ újezďák - jj, teď jsi to přesně trefil: "Na žiletce člověk po pražských silnicích musí být pořád ostražitý".…

webdesign by 2046
↑ nahoru