Mapa dopravního stresu

Barvy v mapě znázorňují, jak silný je „dopravní stres“ na dané komunikaci — a tedy, kdo všechno bude kontaktem s dopravou v daném místě odrazen od jízdy na kole:

  1. Trasa pro všechny (v Praze chce jezdit polovina obyvatel)
  2. Trasa vhodná pro všechny dospělé (polovina obyvatel nad 15 let)
  3. Trasa s jinými problémy (chodníky apod., snesitelnost nejasná)
  4. Snesitelná pro zkušené a sebevědomé (odhadem pro 8 % dospělých)
  5. Snesitelná pro silné a nebojácné (odhadem pro 1 % dospělých)

Rozdělení je založeno na publikaci Low Stress Bicycling and Network Connectivity, a zjišťování názoru na použitelnost infrastruktury v Portlandu a upraveném pro pražské podmínky (podrobnosti v tomto článku).

(Kliknutím na mapu zvětšíte, na celou obrazovku zobrazíte zde.

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*


FacebookInstagramTwitterYouTube

Nejnovější články

Zprávy z únorové (nové) cyklokomise

Komise Rady hlavního města Prahy pro cyklistickou dopravu (cyklokomise) je po povolební přestávce zpět. Pod novým náměstkem, v zeštíhlené podobě a se staronovým předsedou. Jak..více

Poslední komentáře

  • Martin Šnobr: Zprávy z únorové (nové) cyklokomise

    Při volbách tuším P sobě nebo Piráti povídali o zavedení funkce „cyklo architekta" nebo nějakého celkového „cyklo koordinátora". Co je…

  • újezďák: Novinky v mapě a další mapathon

    Pavel Mašek, Praha není Vídeň, Praha je terén :( . Jinak pocity z silničky máme asi stejné, jenže…

  • Pavel Mašek: Novinky v mapě a další mapathon

    @ újezďák - jj, teď jsi to přesně trefil: "Na žiletce člověk po pražských silnicích musí být pořád ostražitý".…

webdesign by 2046
↑ nahoru