Mapa dopravního stresu

Barvy v mapě znázorňují, jak silný je „dopravní stres“ na dané komunikaci — a tedy, kdo všechno bude kontaktem s dopravou v daném místě odrazen od jízdy na kole:

  1. Trasa pro všechny (v Praze chce jezdit polovina obyvatel)
  2. Trasa vhodná pro všechny dospělé (polovina obyvatel nad 15 let)
  3. Trasa s jinými problémy (chodníky apod., snesitelnost nejasná)
  4. Snesitelná pro zkušené a sebevědomé (odhadem pro 8 % dospělých)
  5. Snesitelná pro silné a nebojácné (odhadem pro 1 % dospělých)

Rozdělení je založeno na publikaci Low Stress Bicycling and Network Connectivity, a zjišťování názoru na použitelnost infrastruktury v Portlandu a upraveném pro pražské podmínky (podrobnosti v tomto článku).

(Kliknutím na mapu zvětšíte, na celou obrazovku zobrazíte zde.

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*


FacebookInstagramTwitterYouTube

Nejnovější články

Staňte se členy týmu Prahou na kole

22. 06. - Redakční blog
Tým online magazínu Prahou na kole je dlouhodobě otevřen každému, kdo by chtěl společně s námi informovat o dění v oblasti cyklistické dopravy v Praze,..více

Poslední komentáře

  • Mosquit: Zprávy z červnové cyklokomise

    Jezdím z centra (A26, ČM) směr Toušeň, a HoPo projíždím už jen po Náchodské. Jak bylo zmíněno výše, boční uličky…

  • Vratislav Filler: Zprávy z červnové cyklokomise

    pekas: Viz ta studie. Přibývají levé odbočovací pruhy do vedlejších ulic (Komárovská, Chvalkovická), jinde se prodlužují (Bystrá, Božanovská) tj. jasné…

  • pekas: Zprávy z červnové cyklokomise

    Díky. Takže jediné, co je pro cyklisty, jsou chlívky před semafory.. Chápu, že souběžně vede v Mezilesí resp. podél…

webdesign by 2046
↑ nahoru