Termín: cyklokomise

Zprávy z červnové cyklokomise 6

Červnová cyklokomise byla poslední před prázdninami, během kterých dojde patrně jen na výjezdní zasedání bez náročnějšího programu. Program tak byl velmi nabitý. Více než polovinu času jsme se věnovali koncepční studii Revoluční, kterou nám představil architekt z IPRu. Projekt vypadá zhruba jako již proběhlá revitalizace Národní třídy a zaslouží si oddělený článek. Převážně dobré zprávy nakonec Zprávy ..více

Zprávy z květnové cyklokomise 30

Květnové jednání cyklokomise se vlivem dvou úterních svátků posunulo až na úterý 15. května. Jednání tentokrát přineslo dobré zprávy. TSK kolauduje! První investiční akce zahájené v loňském roce budou brzy dokončeny. Stezka Běchovice – Horní Počernice (hranice obce) se bude kolaudovat 24. května. V pondělí 28. května zde pak proběhne slavnostní otevření stezky za účasti ..více

Zápisky z březnové a dubnové cyklokomise 5

Náš redaktor a člen spolku Auto*Mat Vratislav Filler je členem tzv. cyklokomise – neboli Komise Rady hl. m. Prahy pro cyklistickou dopravu (poradního orgánu Rady). Přinášíme jeho pravidelné osobní zápisky a postřehy z jednání. Tentokrát z březnové a dubnové cyklokomise, respektive zápisky z komise dubnové, doplněné o jeden podstatný vstup z března. Drážní promenáda Na ..více

Zápisky z únorové cyklokomise 10

Na únorové cyklokomisi se řešilo několik témat, která jsem na ně vnesl za Auto*Mat osobně, důležitější byla ale návštěva hostů, kteří se jen tak nevidí: zástupců Prahy 1. Investice 2018 – 20?? TSK (Technická správa komunikací) prezentovala aktualizovaný přehled akcí na rok 2017 a výhled 2018/19. Ano, už víme, co se letos postaví, s oficiálním výstupem ..více

Zápisky z lednové cyklokomise 43

Vítejte v poněkud nepravidelném občasníku reportů jednání z pražské cyklokomise. První jednání v tomto roce proběhlo v úterý 9. 1. 2018 a program byl tentokrát dost nabitý. Odbor Rozvoje a financování dopravy (RFD) nás informoval o svých plánech, rozbíhá se příprava projektů k realizaci v tomto roce a metropolitní plán odhalil, jak nahlíží na cyklistickou ..více

Zprávy z dubnové cyklokomise 6

Po odmlce informuji o dění na dubnové cyklokomisi, která proběhla v úterý 4. dubna. Obecné dění Dlouhodobě se na Technické správě komunikací (TSK) připravuje obnova smlouvy na sčítače. Nyní se ale sešlo několik okolností, které to pozastaví. Obecně je to přechod TSK na akciovku, a za druhé obvinění bývalého ředitele Ladislava Pivce za jisté telematické ..více

Lednové jednání pražské cyklokomise: schváleny standardy městských cyklotras 5

Na lednové cyklokomisi se hodně dohadovalo a hodně projektovalo, trvala tak obvyklé 2,5 hodiny i přes velmi rychlé proplutí tradičně pomalým bodem „plnění úkolů“. Zase tolik se toho ale nevyřešilo, nebude to tedy dnes dlouhé. Cykloobousměrky na Praze 1 jsou evergreenem. To raději budete házet hrách na stěnu, než aby se k tomu byť jen ..více

Zprávy z listopadové cyklokomise 3

Protože kolega Filler odjel zkoumat francouzské cykloobousměrky do historického města La Rochelle, známého českému publiku spíše jako jedna z lokací Dumasových Tří mušketýrů, spadla na mě pravidelná rubrika o dění na pražské cyklokomisi (KCD). Ta oproti komisi minulé trvala jen něco pod 3 hodiny, což lze považovat za úspěch. Já délku komise vnímám spíše pozitivně, ..více

Zprávy z říjnové cyklokomise 3

Říjnová cyklokomise proběhla v úterý 4.10. a trvala nehorázné tři a čtvrt hodiny, aniž by se stihl veškerý program. Vzhledem k nárokům, které to mělo na mne (a následnému chcípnutí baterek u notebooku), tomu ale nebude odpovídat délka těchto zápisků, buďte rádi. Navíc vám dám možnost zažít několik dežaví. K proznačení cyklotrasy A2 na Rašínově ..více

Zprávy ze zářijové cyklokomise 9

Po delší odmlce přináším zprávy z nedávné cyklokomise – tentokrát záříjové. Ne, že bych se několika předchozích sezení neúčastnil, ale měl jsem zpravidla tolik vlastní agendy, že se nějak nepovedlo udělat si poznámky. Tentokrát jsem se ale snažil, takže zde máte po delší pauze novou nálož dopravního insiderství, okořeněnou (jako vždy) špetkou absurdity. První informací ..více

Poslední komentáře

  • klon: Pohled z druhé strany volantu

    Výhoda kola / koloběžky je v tom, že se dá kdekoliv zastavit a podívat se do mapy / navigace. Takže…

  • klon: Pohled z druhé strany volantu

    Výhoda kola / koloběžky je v tom, že se dá kdekoliv zastavit a podívat se do mapy / navigace. Takže…

  • újezďák: Pohled z druhé strany volantu

    MM, naprosto v pohodě, po prostudování mraku jsem zvolil verzi metro vlak do Kyjí a pak cca 10 km…

  • bk: Pohled z druhé strany volantu

    Článek mě docela pobavil. Asi před měsícem jsem potřeboval dopoledne osobně dopravit balíček z Letňan na Albertov. Sedl jsem do…

  • MM: Pohled z druhé strany volantu

    Jo, jsou chvíle, kdy má kole své kouzlo a výhody k tomu ... a pak chvíle, kdy deštník a tramvaj/metro…

↑ nahoru