Termín: Pěší zóny Praha 1

Jak objet zákazy na pěších zónách 7

Praha 1 se i přes více než roční odpor části veřejnosti, spolků i magistrátu rozhodla realizovat časové omezení (10 – 17 hodin) průjezdu centrálními pěšími zónami na Staroměstském náměstí, náměstí Republiky a v dolní části Václavského náměstí. Značení by se mělo instalovat od 3. 7. (naše zpráva zde) Odhlédněme nyní od toho, co si lze ..více

Omezení průjezdu po pěších zónách na Praze 1 začne za několik dnů 13

Po roce od zveřejnění záměru se v nejbližších dnech na Staroměstském náměstí, náměstí Republiky a Můstku začnou objevovat značky omezující průjezd cyklistů mezi 10 a 17 hodinou. Praha 1 vykáže cyklisty na mnohem nebezpečnější ulice se silným provozem tramvají a aut. V obsáhlém článku o tom informuje Auto*Mat. První značky upozorňující na přípravu cykloobousměrky Jungmannova ..více

Rok s kauzou pěších zón, rok beze změn 3

Kauza pěších zón na Praze 1 (více zde) nabrala v posledních týdnech překotné tempo, přičemz je ale jisté jediné: reálný stav je stále stejný jako byl již před rokem. Opatření obecné povahy stanovující časové omezení vjezdu cyklistů do centrálních pěších zón vešlo v platnost 26. dubna, od té doby ale nové značení zatím nebylo v ..více

Návrh omezení vjezdu cyklistů do centrálních pěších zón zveřejněn 32

Odbor dopravy Prahy 1 zveřejnil 28. prosince 2017 návrh na opatření obecné povahy (OOP) stanovující omezení vjezdu cyklistů do centrálních pěších zón a ulic. Omezení by mělo platit od 10 do 17 hodin a spolu s omezením odbor dopravy navrhuje i vyznačení několika cykloobousměrek a objízdných tras, jak bylo předem avizováno. Celý návrh je dostupný ..více

Kauza pěších zón jde do finále 28

Omezení vjezdu cyklistů do centrálních pěších zón, o kterém jsme vás prvně informovali na jaře, postupně získává jasné obrysy. Rada městské části Praha 1 na svém zasedání v úterý 5. prosince souhlasila s návrhem odboru dopravy, jak režim v pěších zónách zpřísnit. Cyklisté by měli mít omezen vjezd od 10. do 17. hodiny do míst jako ..více

Auto*Mat řeší centrum 3/3 – střed města cyklistický a placatý 25

Formou tří článků postupně vyšel v uplynulých dnech text Vratislava Fillera, který představuje koncept Auto*Matu, jak narovnat podmínky pro jízdu na kole v centrální Praze. Jedná se o koncept reagující na aktuální kauzu pěších zón na Praze 1, o které Prahou na kole informovalo ve zprávě zde. Ačkoliv je Vratislav Filler členem naší redakce, tento článek napsal pro ..více

Auto*Mat řeší centrum 2/3 – co by šlo provést rychle :)

Formou tří článků postupně vychází v těchto dnech text Vratislava Fillera, který představuje koncept Auto*Matu, jak narovnat podmínky pro jízdu na kole v centrální Praze. Jedná se o koncept reagující na aktuální kauzu pěších zón na Praze 1, o které Prahou na kole informovalo ve zprávě zde. Ačkoliv je Vratislav Filler členem naší redakce, tento článek napsal pro ..více

Auto*Mat řeší centrum 1/3 – dnešní stav a kroky Prahy 1 6

Formou tří článků postupně vyjde v následujících dnech text Vratislava Fillera, který představuje koncept Auto*Matu, jak narovnat podmínky pro jízdu na kole v centrální Praze. Jedná se o koncept reagující na aktuální kauzu pěších zón na Praze 1, o které Prahou na kole informovalo ve zprávě zde. Ačkoliv je Vratislav Filler členem naší redakce, tento článek napsal pro ..více

Fotogalerie z Průvodu vypuštěných duší :)

V pondělí 12. června prošel centrem města Průvod vypuštěných duší – happening na podporu cyklistické dopravy v centru Prahy organizovaný spolkem Auto*Mat (PNK je nezávislým projektem Auto*Matu, pozn. red.). Jednalo se o symbolickou reakci na právě projednávaný možný zákaz jízdy cyklistů skrz centrální pěší zóny na Praze 1. Ten projednává MČ Praha 1 a spolek ..více

11 věcí, které může Praha 1 udělat místo zákazu jízdy na kole v pěších zónách 24

V těchto dnech postupně publikujeme několik tematických článků a komentářů ke kauze pěších zón na Praze 1. Dnes vydáváme poslední dva texty této série. Tím prvním je komentář našeho čtenáře Jana Tomana, kterému na PNK vyšel jeden text již před čtyřmi lety, tím druhým je pak několik návrhů na řešení od našeho redaktora Vratislava Fillera. Příště se již můžete těšit na naše standardní témata, ..více

Poslední komentáře

↑ nahoru