Termín: studie křižovatky

Studie křižovatky: závěry (5) 2

V uplynulých čtyřech dílech jsem základně představil výsledky pozorování průjezdů cyklistů v křižovatce ulic Nábřeží Kapitána Jaroše a Dukelských hrdinů. Dnes se detailněji podíváme na závěry, které z tohoto pozorování vyvozuji a které jsem zatím spíše jen naznačoval. Orientace v křižovatce Křižovatka je svou rozlehlostí značně nepřehledná. A to především pro lidi, kteří toto místo ..více

Studie křižovatky: marginální trasy (4) 1

V předešlých článcích o studii tras lidí projíždějících přes křižovatku na Nábřeží Kapitána Jaroše jsem sliboval detailnější pohled na oněch necelých 12 % průjezdů, které nejsou zrovna vytížené. To jsou tedy trasy, které použilo během 12 hodin pozorování 6 lidí a méně (tedy méně než procento ze všech průjezdů). Pokud by vás zajímala analýza frekventovanějších ..více

Studie křižovatky: semafory a korektnost tras (3) 9

V tomto díle série pojednávající o studii křižovatky na Nábřeží Kapitána Jaroše bych se rád detailněji věnoval obecnějšímu chování lidí v křižovatce. V minulém díle jsme si prezentovali konkrétní nejfrekventovanější trasy, které lidé volí. Dnes na to navážeme a podíváme se, jaké procento průjezdů se dá označit za naprosto korektní, jak se jezdí na červenou ..více

Nábřeží Kapitána Jaroše: studie křižovatky (2) 6

Křižovatka na Nábřeží Kapitána Jaroše je již tři roky opravená a jezdí se přes ní stále častěji. Jak ale tyto průjezdy vypadají a kudy se jezdí? Je vše uděláno dobře? V tomto článku se podívejme se na ty nejpodstatnější údaje: nejdůležitější trasy průjezdů skrz křižovatku. Do snímku křižovatky jsem vynesl nejčastější trasy průjezdu křižovatkou. Konkrétně ..více

Nábřeží Kapitána Jaroše: úvod ke studii (1) 2

Jedna z velkých bariér cyklistické dopravy v Praze, křižovatka na Nábřeží Kapitána Jaroše, byla odstraněna v dubnu 2012. Tedy již před více než třemi lety. V rámci rekonstrukce tramvajové trati se tehdy podařilo v křižovatce zřídit kvalitní cyklistické přejezdy v severojižním směru. Ty s velkou pravděpodobností přispěly k rapidnímu růstu počtu lidí projíždějících daným místem. Tři ..více

Poslední komentáře

  • Lískoš: Takto na kole ne!

    Dj- ale trochu to souvisí, že...

  • DJ: Takto na kole ne!

    Lískoš: sorry jako, dát přednost je něco jiného než neomezit.

  • Lískoš: Takto na kole ne!

    Kolorád- nevím jestli jezdím dlouho, ale 20 let. Nepotrebuju aby nekdo ocenoval jak mam velkeho offroada, psal jsem to proto,…

  • Kolorád: Takto na kole ne!

    Josuk, MM: Je to tohle místo: https://dopice.sk/mHf Cyklista byl "dávno" v křižovatce, když ho Lískošova kamera zaznamenala,…

  • Vratislav Filler: Auto*Mat: Sborník pro podporu cyklodopravy v Praze

    Martin P. Pardon, to je odkaz na tu příručku. Infografiky zde: https://drive.google.com/open?id=1vVcK_Cz_oDUbNEZreP08vIqta5QcwEef https://drive.google.com/open?id=1RuRB72NjTgTp7OD1beZG5trz2xLlER59 https://drive.google.com/open?id=1c4N8Woaaly0rKrWCbR4L-LVojDQ6hFMr https://drive.google.com/open?id=1h3_MrqTMviBssU5mv5D3T1a6rNHtbXsT…

↑ nahoru