Cykloobousměrka Křižíkova prodloužena

Publikováno: 04. srpna. 2019
Aktualizováno: 08. srpna. 2019
Zdroj: čtenář PNK

Cykloobousměrka Křižíkova v pražském Karlíně již od zřízení tamních cykloobousměrkových zón 30 v roce 2012 nebyla při cestě směrem do centra kompletní. Před křižovatkou s ulicí Prvního pluku končila v půlce bloku Karlínských kasáren. Dále bylo nutné kolo vést několik desítek metrů po chodníku. To vše z důvodu chybějící světelné signalizace na křižovatce s ulicí Prvního pluku na výjezdu z cykloobousměrky. Jedinou alternativou cesty do centra ze srdce Karlína zůstávala jízda po tramvajových kolejích Sokolovské.

Světelná signalizace stále nebyla doplněna, možnost legálně projíždět na kole se ale posunula až na samotnou hranu křižovatky. Jak nás informoval náš čtenář, příkazová značka „Cyklisto veď kolo“ byla posunuta a nyní je pouhých deset metrů před křižovatkou. Snad je tak již jen otázkou času, kdy na místě vznikne i chybějící semafor.

Křižovatka Křižíkovy a Prvního pluku s prodlouženou cykloobousměrkou. Foto: Jenda Šebek

Komentáře k článku

Tomáš 8. 8. 2019, 11:06

Také se zrušil modrý pruh v Hybešově a jsou namísto něj cyklopiktokoridory - to jsem z toho OOP vůbec nevyčetl.

Tomáš 8. 8. 2019, 11:13

A je teda vtipný, jak je cyklopiktokoridor na fotce za značkou, že cyklista má už vést kolo. Je vůbec při existenci chodníku legální vést kolo vozovkou, jak to to značení naznačuje :-D?

Martin Šnobr 8. 8. 2019, 12:45

@Tomáš jste až moc velký puntíčkář, kdyby to mělo být v té úrovni, musí do chodníku píchnout další značku. Navíc je to podle mě naznák toho, že v budoucnu prostě jen tuto ceduli odmontují.

Tomáš 8. 8. 2019, 13:33

Martin: To měl být vtip. Podle mě je tam ta značka "veď kolo" nadbytečná už teď. Dopravní značení je u nás hrozně formalistické (zajímalo by mě, zda to je někde nějak jinak).

komentář

Líbil se Vám článek? Podpořte náš další obsah!
Stačí 10 Kč a minuta Vašeho času.

Vyberte prosím částku, poté budete přesmerováni na darujme.cz

Mohlo by vás zajímat