Dočasná lávka v Troji bude na 30 let a široká jen 3,5 metru

Rada hlavního města schválila stavbu dočasné lávky v Troji. Nosnost lávky bude 3,5 tuny. Životnost lávky je navržena na 30 let. Na lávku nebude vypsána architektonická soutěž a při realizaci se půjde co nejrychlejší cestou (více zde).

Legalizace původní lávky v Troji byla dlouhodobě problematická právě z důvodu její malé šířky, a ačkoliv mělo nakonec k legalizaci dojít, pád lávky ji předběhl. Náhradní lávka bude mít stejnou šířku jako lávka stará. Zadavatelem projektu je magistrátní Odbor strategických investic (OSI). Zadání lávky nebylo řešeno na Komisi pro cyklistickou dopravu, jejíž nejbližší jednání proběhne v úterý 6. února.

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře

  1. A já se těšil na soutěž… :( Provizorium na 30 let, bezva :(
    Provizorium má být podle mne na dobu, než se postaví lávka vzešlá z regulérní architektonické soutěže…

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*


Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Daruj
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Jaký je nejčastější typ dlažby na vašich cestách po Praze?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

  • Jan Herda: Slasti zimního cyklisty

    Ad test - Marathon a laboratorní test odporu oproti hladkému cosi, to bohužel úplně neplatí na hrbatém asfaltu, kostkách, udusané…

  • újezďák: Slasti zimního cyklisty

    byl zmíněn tlak, hodně lidí jezdí po městě na moc natlakovaných pláštích aby byli rychlejší a pak se diví…

  • DJ: Slasti zimního cyklisty

    @Pavel Mašek: troufám si tvrdit, že ne, vzorek to hlavní není. Podívejte se na toto srovnání až na směs identických…

webdesign by 2046
↑ nahoru