Do 1. 12. bude uzavřena cykloobousměrka v Hybernské ulici.

Cykloobousměrka v Hybernské je ode dneška dočasně zrušena, bez náhrady a vyznačení objízdné trasy. Uzavírka bude trvat přibližně do počátku prosince. Možný alternativní průjezd vede přes Senovážné náměstí.

Fotografie Martin Šotola.

 

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře

  1. Tak to je úplně super, bez náhrady. Zrovna tohle je součást jedné z mých tras do práce. Jezdím takhle z Italské přes Bulhara právě Hybernskou a pak Havlíčkovou do Zlatnické a nakonec na Hlávkův most. Tak no, je tu pro mě jedna alternativa – jet po Vinohradské k Muzeu a vzít to na Hlávkův most normálně po magistrále. Ale tam pak na konci mostu, tam je to dost nebezpečné, protože spousta řidičů tvrdí, že tam nikdy žádného cyklistu neviděla…

    A nebo se tedy vyhýbat víc centru a tu Hybernskou objet třeba přes to Senovážné náměstí a pak přes Dlážděnou. Akorát to tam má tu nevýhodu, že je to poněkud – dlážděné.

    No co, aspoň si zase procvičím hlavu a budu vymýšlet ještě víc alternativní trasy.

  2. Levá Holešovická strana Hlávkova mostu je nyní značně zcivilněna a průjezd na kole je tam docela snesitelný. Svodidla jsou pryč, jsou tam horem přechody pro chodce jetelné na kole, jsou tam cyklopruhy. Ta čirá hrůza, co tam byla, je pryč.

  3. Brahma: Co přesně myslíte? Jako Hlávkův most jako takový? Po něm jezdím už roky, nejvíc právě po té straně co je směrem ke Hradu. Tam se mi i nejlépe navazuje z nábřeží Ludvíka Svobody a nejlépe pak pokračuje na nábřeží Kapitána Jaroše. Ale tam si ani nepamatuji, že by tam nějaká svodidla byla…

    Nebo pak myslíte dál, předpolí mostu? Kolem stanice Vltavská? Ano, tam teď někdy letos či vloni přibyly červené cyklopruhy, kde musí auta dávat přednost, když je přejíždí. A ještě nějaká další vylepšení pro cyklisty – ale to tam už je fakt nějakou dobu…

    Jinak k té Hybernské – ten úsek o který mi nejvíc jde – od Bulhara kolem MasNy je to zdá se v pohodě a průjezdné jako normálně, tak asi zrušili ten pruh až dál, tam mi to tak nevadí. Tedy tak to tam aspoň bylo minulý týden, tenhle týden jsem tam ještě nejel, přeci jen počasí je hnusnější…

  4. zrušen je jen krátký kus; průjezd křižovatkou s tramvají a dalších cca 30 metrů směrem k Prašné bráně. Těsně před křižovatkou je tam cyklisto sesedni z kola; a přeškrtnuté cca 30 metrů za ní.
    Takže stačí těch 30 metrů převést po chodníku, zas taková úplná tragédie to není.

    Já to úplně nepochopil, prostě jsem přešel křižovatku ne po přechodu, ale jako kdybych jel na kole; dodatková tabulka za křižovatkou přeškrtlá není, tak jsem hned za ní nasednul, a nějak jsem se propasoval tím protisměrnym pruhem, ale tak to asi autoři dočasného značení nezamýšleli ;)

  5. Tak značky „Cyklisto sesedni z kola“ mám nejradši. Tak dobře, zastavím, sesednu – ale kde je napsáno, že na něj nemůžu zase nasednout? Teoreticky se dá sesednout i zase nasednou i za jízdy…

    Obecně bych byl rád, kdyby někdo, kdo umisťuje značení (i to dočasné) trochu víc přemýšlel. Ne jen kvůli tomu, že mezi námi žije i dost autistů, kteří takové značení prostě budou brát doslovně… Vždyť někde mají i značky: „Cyklisto, veď kolo.“ (Tady by mohly být ve výhodě cyklistky-autistky a případně genderové aktivistky, mohly by to brát tak, že se to vztahuje jen na cyklisty, ale cyklistky ne, ale zase autismus je obecně daleko víc rozšířený u chlapců.)

  6. Toto je typický příklad, jak Praha doopravdy přistupuje k jiné než automobilové dopravě. Když je uzavřena ulice pro auta, je vždy šipka objízdné trasy, ale jakmile je to pro kola (a zpravidla i pro pěší), tak nic takového není. Ostuda.

  7. To je pravda. Kdyby kašlali na cyklisty, tak to ještě v některých městských částech vzhledem k jejich vedení pochopím, ale ono se to děje opravdu i ve vztahu k chodcům. A zrovna toto jsem si v některých jiných evropských městech docela chválil, že když byla nějaká křižovatka rozkopaná, tak se snažili celkem jasně vyznačit i pro chodce, kudy se kam dostanou…

  8. Velmi přibližně. Dnes ráno stále zavřeno…taky jsem čuměl jak puk: „tady vám to zavřem bez náhrady, protože neexistujete (a obratem to použijem jako důkaz neexistence, páč tou zavřenou protisměrkou nikdo nejel, hele)“ :-/

  9. @Piškvor – díky za info, dáte nám vědět, až ta uzavírka skončí? Abychom to upravili v mapě.

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*


Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Daruj
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Využíváte v Praze sdílení kol (bikesharing)?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

  • vlákno: Ochranné cyklopruhy na Mariánských hradbách

    V rámci pouhé opravy povrchu se podle fotek dosáhlo slušného výsledku. Ideální řešení je ale opravdu obousměrná cyklostezka, místa je…

  • újezďák: Skončeme závodění s auty

    Nevím jestli jsem rozuměl, ale rozhodně si nemyslím, že lidé " závodící na cyklostezkách" mají nastartované ze silnice od aut…

  • VencaM: Skončeme závodění s auty

    Zdravím vás z jiného světa. Popadl jsem svoji skládačku a vyrazil na advent do Vídně. S auty v provozu jsem…

webdesign by 2046
↑ nahoru