Nové přejezdy u Rajské zahrady

V týdnu před Vánoci byly dokončeny cyklopřejezdy přes Cíglerovu a Broumarskou u metra Rajská Zahrada. Semafory už jsou spuštěny.

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře

  1. Hm, je vidět, že projektanti nepoužívají cyklogenerel. Trasa A26 totiž z Vajgarské vede do Cíglerovy. Přitom stačilo tak málo – na severní straně nájezd na chodník a na jižní výjezd se semaforem (pouze s duplikovaným signálem). No, asi něco napíšu na Prahu 9.

    Zanesl jsem to do mapy a upravil trasy tak, aby přejezdy využívaly. V nejbližší době to vyrenderuji.

  2. Jde o spojení Černého Mostu s centrem: tubus metra, přejezd přes Broumarskou, pustý chodník podle Chlumecké, Kardašovská, Rochnovská, podjezd pod Slévačskou a dál po A26. Nemusí se tak přejíždět Cíglerova, sjíždět dolů do Vajgarské a zas stoupat Hůrskou a je to dokonce o 30m kratší.

  3. Kalimero, VF: No každopádně z tubusu metra neexistuje na východní straně pořádný a rychlý sjezd, což dost omezuje jeho dopravní použitelnost. Dost lidí bude chtít pokračovat na východ od této křižovatky normálně po Cíglerově, která není zas až tak rušná. Generelové vedení trasy A26 to potvrzuje. Nějaká oficiální možnost, jak se zařadit do provozu tu ale asi chybí.

  4. Jsem se v tomhle směru z Počernic na centrum a zpět najezdil… Tubus jsem používal minimálně, jednak pro mizerné sjezdy, jednak pro mizerný povrych (a ty dlaždice musejí být v ještě horším stavu než tehdy).

    Na druhou stranu to JE chráněná trasa dlouhá víc než kilometr (od smyčky Lehovec to budou 2 km s jediným přejezdem). Cíglerova je fajn (jen se zachováním parkingu ale asi úzká na ckp.), křižovatky u Černého mostu jsou (Ocelkova, nájezd na Chlumeckou) ale hrozné a člověk se z nich taky moc nikam nedostane.

    Tím neříkám, že to nenapojení na Cíglerovu je OK, ale jako souvislá chráněná trasa to bude teď docela fungovat. Akorát by to chtělo nějaké větší úpravy na totálně zmršeném metru ČM, tam je to pro pokračování směr HoPo nebo obchodní zóna příšerné ze všech stran.

  5. Pokud pospíchám, jedu Cíglerovou provozem a nové cyklopřejezdy mi v jízdě nebrání. Pokud chci klid nebo jedu s dětmi, jedu po tubusu (nějaké opravy povrchu tu proběhly), dá se bez sesednutí dojet až ke stojanům před OCČM. Dál směrem do HP už je potřeba překonat několik obrubníků.

  6. Kalimero: Nebrání, ale ani nepomáhají. Je potřeba dělat takové opičárny jako vjetí na chodník na přechodu nebo zařazení se do cykloboxu. Přitom stačil opravdu jen oficiální nájezd a oficiální výjezd.

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*


Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Daruj
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Jaký je nejčastější typ dlažby na vašich cestách po Praze?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

webdesign by 2046
↑ nahoru