Osobní městský cykloprůvodce

Chcete vyrazit po Praze na kole a nevíte kudy? Zkuste oficiálního městského cykloprůvodce, který připravilo hlavní město Praha ve spolupráci se společností UrbanCyclers.

V průvodci lze vznést osobní požadavky, které by měla navržená trasa respektovat, výsledek obdržíte zpravidla během jednoho pracovního dne na uvedený e-mail.

Formulář průvodce dostupný zde: http://www.cistoustopou.cz/na-kole/planovac

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře

  1. Teď jsem tam zadal požadavek, tak jsem zvědav :)

  2. Dnes mi přišla odpověď na požadavek, který jsem zadal v pátek. Požadavek byl z Barrandova do Dejvic a zpět, mám trekové kolo, nemám rád kostky a nerad porušuji předpisy. Přišly 3 návrhy tras. Dva v podstatě v praxi nepoužitelné. Jeden mě tahal na druhý břeh Vltavy, což je teoreticky nejbezpečnější cesta, ale v praxi to tak díky dopravním špičkám u Karlova mostu a turistům na náplavkách zase tak úplně není. Druhý byl „vrchařskou prémií“ přes Strahov, aniž by ve skutečnosti díky častým stoupáním poskytoval časovou výhodu, byť se mělo jednat o nejkratší cestu. Poslední varianta celkem slušně kopírovala cestu, kterou jsem skutečně léty prověřil jako optimální (Dělostřelecká, Kampa, Zborovská, Nádražní, Prokopák nebo Pražského), jen mě zpět trochu překvapivě ze Smíchova vedla po Svornosti a ne po Nádražní, na kterou se napojila snad až v Kotevní. Ten úsek je na mě i po letech na kole v Praze zejména ve špičce celkem silná káva – ale jinak asi OK. Mile překvapila spotřeba energie na cestu, vyjádřená v gramech čokolády :o)

  3. Včera také dorazil výsledek. „Příjemná trasa“ hned na začátku mne velmi pobavila, protože začíná v podstatě pádem ze skály. Ano, jednou jsem tam pro legraci jel, ale bez celopéra je to nepoužitelné (ano, dal jsem to s hardtailem, ale rozhodně to není na denní dojíždění), respektive člověk by tam musel kolo vést. Obzvlášť kdyby pršelo, protože to tam klouže člověk i pěšky… Závěr je ale zajímavou variantou mého denního dojíždění, delší a možná trochu zbytečně komplikovanou, nicméně po lepších površích a legální. Ale na druhou stranu použitelnou jen brzy ráno nebo v zimě (náplavka). Je ale hned vidět, že to plánují na pc a ne podle zkušeností z daných míst. Což by asi s limitem do druhého pracovního dne ani nešlo, ale na druhou stranu, proč ten limit nedat třeba na týden a neudělat to i s nutným průzkumem… „Rychlá trasa“ má tolik vykřičníků, že je myslím zbytečné o ní i mluvit :) Poslední, „Alternativní trasa“, je vlastně možná nejzajímavější, i když začíná nelegální celkem dlouhou jízdou v protisměru. :) Když už je nelegální, poradil bych jim něco lepšího :)

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*


Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Daruj
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Využíváte v Praze sdílení kol (bikesharing)?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

webdesign by 2046
↑ nahoru