Po pádu Trojské lávky se patrně budou zavírat další bezmotorová přemostění

Lávka pro pěší na železničním mostě bude uzavřena od 15. prosince, zde se ale jedná o plánovanou akci. Vzhledem ke špatnému technickému stavu se ale uvažuje o uzavření lávky přes Berounku v Radotíně. Ve velmi špatném stavu je také řada mostků a lávek přes přítoky Vltavy, například Botič. Můžeme se tak dočkat uzavření řady spojek používaných cyklisty pro vyhnutí se frekventovaným komunikacím.

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře

  1. V podstatě jsme ve válečném stavu. Ze silnic jsou tankodromy a nepřítel likviduje mosty, případně staví po městě barikády. Praho Praho, tys to dopracovala. :)

  2. Tak hlavně, že máme Blanku. Neříkali, že navždy vyřeší všechny pražské dopravní problémy? Nebo to má přijít až s Radlickou spojkou?

  3. Bezmotorová přemostění ? :))))))))))))

    Tomu bych dal cenu “ Cyklotermín/novotvar roku 2017 „.

    Ne vážně, takže elektrokola, která jsem běžně na Trojské lávce potkával v plné jízdě jsou “ bezmotorová“ ? :D

  4. Beobachter … to o Blance někdy někdo říkal? Vy se tedy stýkáte s lidma …. :-). Radlická je radiála, ne spojka a všechno rozhodně nevyřeší taky. Ale řekl bych, že lidem co bydlí okolo Plzeňské a Vrchlického je ten nápad docela milý:-).

    vlákno … musím uznat, že takto výstižnou a současně vtipnou charakteristiku jsem už dlouho nečetl:-)!

  5. újezďák: Zaspal jsi dobu, termín „bezmoorový“ se používá dlouhodobě pro souhrnné označení pěší a cyklistické dopravy.

  6. Vratislav, ano u dopravy ano… i když u jízdních kol a koloběžek už to tedy rozhodně dávno neplatí , viz raketčíci na odblokovaných elekotrokolech prohánějících se mezi námi cyklisty a kvůli kterým nám byrokracie v Praze zablokuje centrum ….

    Ovšem stejně ftipně vysvětlit, proč jsem nikdy jsem neslyšel výrazy jako : “ bezmotorový chodník bezmotorový přechod pro chodce nebo bezmotorový podchod či bezmotorová rampa “ asi nedokážeš, že ?

    Navíc díky elektrocyklistům se dopravní cyklistika bezmotorovou dopravou už prostě nazývat nedá … jinými slovy dobu jsi zaspal ty :)

  7. tak se prý bohužel zavřou i lávky na železničním mostě.. :-(

    MM: tohle není bohužel pokrok, to je pro Prahu nepoužitelné. Objíždění rychlostních úseků v Praze je trápení pro všechny malé motorky 50 ccm, Aixamy a Ligiery.. Skútr nebo bicykl, bez kompromisu, jsou pro zatím nekompromisní Prahu použitelnější… ;-)

  8. Josuk, docela dlouho má jedna prodejna v Uhříněvsi poutač “ chceš stát nebo jet? Skútr 125 :(
    Vždy když jedu okolo na kole tak mě to nadzvedne, protože skútry jsou ve své podstatě nepřáteli cyklistů v míře nejvyšší.
    1. jezdí stejným prostorem.
    2. na nich jezdí sorta dopravních neumětelů a ignorantů první kategorie.
    3. stačí se podívat do asijských měst, kdy cyklisty a cyklodopravu prakticky zařízla mračna skútrů….

    No a to nemluvím o těch webech, kde si elektrokolisté radí opičí trojhmat aby mohli z kola vyrazit přípomoc i v rychlostech nad 40 km….

  9. Újezďák: Bezmotorové přemostění x bezmotorový chodník?

    No nevím, chodník je ze zákona bezmotorový, protože ze zákona na něj můžou jen chodci. O mostech (přemostěních) se to samé už říci zpravidla nedá…

  10. újezďák: myslím, že se zde výjimečně mýlíš.. ;-)
    1. jezdí stejným prostorem – ano, jako auta. (přitom kola mají prostorových možností mnohem více, a na jejich stezky nic s motorem nesmí, aspoň teda s tím spalovacím..)
    2. na nich jezdí sorta neumětelů – imho o něco méně než v autech, ale možná stejně jako na kolech.. ;-)
    3. stačí se podívat do asijských měst…. v asii to už taky hodně zařezávají auta.. = evropa řadu let zpět, renesance městská cyklodopravy je další stupeň vývoje ;-)
    Skútry nejsou nepřáteli cyklistů .. možná se někdy sejdou v bikeboxu, nebo si vzájemně ucpou mezeru mezi auty, ale to je asi vše..

  11. Josuk, nevím ale Praze moje osobní cyklozkušenost se skůtry není dobrá :(

    Zkusím najít ten článek, ale tuším copenhagenize , bylo tam vyjádřeno zděšení evropských příznivců cyklistiky nad tím, že když se po 15-20 letech vrátili do asijských “ cykloměst“, tak tam nenarazil
    i ani na cyklisty, ani na auta, ale na mračna skůtrů, včetně těch elektro

    jukni zde http://europe.chinadaily.com.cn/china/2011-06/03/content_12640912.htm

    https://ichef.bbci.co.uk/news/624/cpsprodpb/A17D/production/_83714314_83712155.jpg

  12. Přívoz nahrazující zavřený Železniční most má přemístěné přístaviště na Smíchovské straně na levou stranu mostu. Přístaviště ústí na hliněnou nezpevněnou cestu rozjezděnou auty. Je plná louží a hlubokého bláta. Poté co jí projdete, jste zralí na pračku. Na koloběžce se jet nedá, poněvadž se nedá v tom kluzku odrazit.

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*


FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Nastává pro vás v Praze vaše první dopravní cyklistická sezóna?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Daruj
webdesign by 2046
↑ nahoru