Začal zápis do květnové soutěže Do práce na kole. Letošní téma je „Zachraň město!“

První březnový den patřil už tradičně zahájení registrací do kampaně Do práce na kole, kterou pořádá spolek Auto*Mat. Ta se letos v květnu uskuteční už po osmé. Nové téma „Zachraň město!“ vyzývá k pozitivní proměně prostředí měst. Týmy 2-5 kolegů či spolužáků tak budou bojovat se smogem, hlukem, kolonami a špatnou náladou.

Celý článek zde.

Líbil se Vám článek?

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Podpořit

Komentáře

  1. Jenda to je dost zajímavá otázka :) Můj dojem je, že v prvních ročnících jezdili převážně lidé, kteří v podstatě jezdili a jezdí asi dodnes, sám jsem se účastnil od založení soutěže až do předloni, kdy už jsme nebyli schopni nějak poskládat rozumný tým. Samozřejmě jsem do práce jezdil a jezdím dál :) a cyklistů i v naší firmě přibylo hodně, asi i kvůli soutěži…

    Tuším, že v roce 2011 nás jezdila +- tisícovka? poslední ročníky, tedy ty kterých jsem se účastnil měli mnohonásobnou účast, poslední netuším, stala se z toho monstrakce , ty opravdu nemusím :) a kupříkladu kolem snídaně pro účastníky na náplavce se už nedalo ani pořádně projet :)

    Ale pár veselých příhod si pamatuji, třeba tu z jedné závěrečné sešlosti na střeše garáží, kde slečna z Automatu mluvila nepěkně o autech a plánech jak je vymést z Prahy a slečna z občerstvení to celkem hlasitě komentovala že si nedovede představit, jak by takový množství jídla dovlekla někam přes Prahu na kole a zvládla dopravní obslužnost rodiny a dost lidí se tomu smálo :)
    Nebo když přijeli na vymazlených silničkách barevné dresíky a pak v tretrách vycvakali na pódium co vítězové kategorie nájezd a pravidelnost,…některým echtvopravdovým-cyklo-lidem zjevně nepadli do oka a :)

  2. Mimochodem ten název považuji za vysloveně nešťastný a v mailu s výzvou k zapojení se do soutěže mě to hrozně překvapilo. Himbajs jezdíme to od roku 2011 a najednou je záchranná akce ????
    Ve mě to evokuje, že cyklodoprava není doprava, ale nějaký boj za něco.
    Celkem si dovedu představit, že na některé potencionální cyklisty to může působit až děsivě a budou se chtít zapojit teprve “ až bude město zachráněné“ :)

    Abych lehce parodoval text mailu

    Proradní doktoři Aktiv a Vzruch i nesmlouvavá profesorka Agitace opět spřádají plány, jak z obyčejného ježdění na kole udělat branně výchovnou akci.

    Kdo vymyslel původní komentář , ten rozhodně nemůže pamatovat Dikobraz, subotnik a prvomájové mírové demonstrace, protože jinak by věděl, že starším lidem takové agitky lezou krkem a spíš je odradí :(

  3. a jak to tak čtu, tak elektrokola sorry jako, ale ne….
    V mailu je napsáno doslova “ Pojeďte v tom zase s námi – v květnu a na vlastní pohon! “

    takže sorry jako….

  4. Újezďák: DPNK je akce, která dostává lidi na kola v podmínkách, které nejsou optimální. Takže to výchovná akce je už z principu. Může se ti to nelíbit, můžeš s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat.

  5. No, výchovná akce … já bych zvolil kompromisní název agitka:-).

    Nicméně … květnové nadšení podle čísel sice rok po roce utěšeně roste, ale roste podobně i počet těch, co po Praze dopravně jezdí přes celý rok? Tedy roste podíl cyklodopravy na celkových přepravních výkonech v rámci celého roku?

    Mně se to teď nechce hledat, ale mám pocit, že ta souhrnná hlášení v posledních letech o nějakém celkovém nárůstu moc nehovoří.

    Jinak … u nás v práci je pár skalních, co jezdí prakticky furt. Pak v květnu šlápne do pedálů relativně dost (může to být i okolo 10%) kolegů a kolegyň … aby je pak na tom kole cestou do háku zase 11 měsíců nikdo neviděl.

  6. MM: No přesně na to jsem se ptal, že. (pro budoucí generace, v době psaní mého příspěvku bylo nejdřív -12°C a pak kolem 0 a déšť se sněhem).

    Na matfyzu na informatice jsme byli takoví skalní 3 a teď už jsem AFAIK jenom já. V brmlabu taky jenom já a u zákazníků nikdo. Tak fakt nevím, kde se bere ten 1% modal share i přes zimu (pokud teda je. Já většinou potkám kolony aut a 0-2 cyklisty. Ale už mi tu někdo vysvětlil, že na cyklostezkách je to jiné.).

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*


Podpořte nás

Podpořte další rozvoj nezávislého online magazínu o cyklistické dopravě. Pomůžete nám udržet kvalitu obsahu s minimem reklamy.
nebo
Daruj
FacebookInstagramTwitterYouTube

Anketa

Kde zpravidla v širším centru Prahy parkujete kolo?

Výsledky →

Nahrávání ... Nahrávání ...
Archív anket →

Poslední komentáře

  • vlákno: Revoluční – post scriptum

    Praha 1 zažila celkem radikální politický převrat a výhled na revoluční změnu v přístupu k dopravě v centru je teď…

  • NightRider: Velké změny na Vltavské

    Jako někdo, kdo na kole jezdí trasu Bubenská - Hlávkův most a zpět pravidelně několik let (byť jenom jednou za…

  • NightRider: I vy můžete být poslem světla!

    Další hlas pro nábojové dynamo. A pro ledky, kterým se nemůže přepálit vlákno jako klasickým žárovkám. Pro vodiče velmi pečlivě…

webdesign by 2046
↑ nahoru